Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, March 29, 2012

homesick


setelah sebulan berada di bumi Parit Raja nih, aku dah terkena simptom HOMESICK yang serius. oke tipu, taklah kritikal sangat. tapi yerlah.. name pon merantau (tak kesahla lalu highway ke jalan kampong), mestilah rindu sesangat kan.. lagi-lagi sawah padi sekarang mesti dah semakin menguning..


sawah kat tepi rumah. membesar bagaikan juara!



kat family sememangnyerlah kan. hope Allah sentiase memberikan kesihatan yang baik kepada mereka especially my awan nano (abah). walaupun rambut abah tak macam Hermantino, tapi kesungguhan abah buat aku sampai berada di tahap sekarang sangat mengharukan. hope aku sempat membalas jasa abah yang mungkin tak setara nak membalasnya. Semoga Allah melindungi awan nano yang aku sayangi tuh. juga my mom yang owez heppy (kami sama perangai. kurang sensitif. haha). tak macam abah, walaupon muke garang, hati tisu habesssssss!!!


pastu aku rindu sangat kat kucing-kucing aku. tak besh rasenyer tak dapat tengok kucing-kucing aku membesar depan mata. mesti kucing-kucing tuh dah beso pastu lari-lari tarik benang kat mesin jahit tepi mak aku. pastu mak aku mengamok. keh keh keh! oooo.... woowowowo.. rindunyer kat kucing-kucing nih. teringat kat Mel.. hurm.. kalo dia hidup lagi mesti dia dah beranak pinak sekarang. hurmm..


Aperpon terimalah hakikat, aku takleh balik. kerja terlalu banyak. memang dari degree dulu aku jarang balik kampong. balik mase cuti midsem jer. tu pon kadang-kadang tak balik koz gi merayau tempat lain. kui kui kui.. 


Sebenarnyer aku masih sakit hati air tkder kat Taman Rona nih. nasib air tangki ader lagi. bertambah-tambah homesick aku!


oklah.. nak gi kelas. 






0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.