Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, March 15, 2012

pstt... jiran kami kan...


wondeful Thursday i guess. cuaca yang redup-redup mendung ala-ala dilindungi giteww.. kelas sepanjang hari pon habes awal. cool kan? 


tapi otak dah start serabut. koz asaimen banyak gilos. uii teruk tol. sumer pon nak cepat. paling tak menahan subjek Qualitative Research kene kritik artikel. syarat kene baca 15 jurnal TVET (Technical Vocational Education Training) and 15 artikel Qualitative. anta hari Selasa depan. wah! syabas betei!


belom lagi Multimedia. adoyai.. baru 2 minggu over 14 weeks. lambat lagi nak abes sem 2 nih. tapi asaimen dah macam nak membunuh aku nampaknya. hancur kehidupan sosial aku pasnih. hahaha


after abes sumer kelas, aku gi Jogging ok dengan Yatt, Dila and Ct K!! hahaha.. macam tak caya laks aku rajin gi kompleks sukan hari nih dari pukul 5.15 sampai kol 6.30. pestime masuk kompleks sukan UTHM nih aku asik istighfar aje koz lelaki-lelaki kat sini seksi-seksi sumer. adoyai. tapi jawapan Ct K memang wat aku tambah istighfar lebih kerap;

"Awat ang Tasha. Pemandangan lagu nih la baguih. ni syurga namanya!"

teruk bebenor Ct K nih. tawlah taste ko laki yang ketul sane ketul sini kan? haha. tapi aku dapat jog (jalan lagi banyak) 2 laps jew. selebihnyer aku bersenam kat tempat ala-ala gym giteww. besh gak petang-petang jog sambil ditiup angin sepoi-sepoi. nyaman walaupun berpeluh tak hengat donia..

- Yatt 6 laps non stop!
- Dila pon same!
- Ct K buat 7 laps kejap non kejap stop. kakaka

mase balik umah kan.. kami ader jiran baru kat lot tepi taman umah we ols. Kami umah no 7, mereka no 10. ehem... op kozlah lelaki kan. memandangkan dorng lot tepi, haroslah ader laman yang luas untuk beriadah. tak macam we ols kene gi kompleks sukan. tadi petang dorang main sepak takraw. alamak.. aku sempat ushar ader sorang mamat tuh ensem gaks. pakai baju belang-belang. auwww!! 


sem lepas umah tuh kosong jew. sem nih memang bersihlah mata aku dicuci nanti. padahal sebelah umah and depan umah pon budak-budak lelaki gak menyewa. tapi macam tak kisah pulak. har har har. agak gedik di situ.


tapi sampai jew umah (selesai mengushar) dapat notis bahawasanya bekalan air kawasan sekitar Parit Raja akan terputus pada hari Isnin jam 9 am sampai hari Selasa jam 11 pm. what? sangat menyakitkan hati ok! 


betol-betol merosakkan mood kejiranan betol!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.