Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, March 25, 2012

kerja sekolah


pukul 8 malam after isyak sumer hilang gi kedai cari barang-barang sekolah (pen warne warni, kertas warne warni, pembalut warna warni) yang segalanya berwarna-warni. annoying ok. bagi akulah. haha. padahal aku kan tak kreatif, tu pasal annoy dengan mender-mender nih. hik hik hik


psstt... kerja seni aku dari tadika memang akan dapat C-. paling-paling pon C+. giler kritikal kan? :p

Sampai rumah jew terus wat menda-menda nih;


gunting menggunting (cemuihh!)


lekat-melekat (ni kerja dak-dak umah dah tentu bukan aku kan...)


crayon bagai. giler aku taktaw nak watper dengan makhluk tuh!


Yatt punyer


Ct K punyer


Tapi best gak bile beramai-ramai wat kerja berjemaah sambil nyanyi lah, itulah, inilah. bile sampai point 'sengal' inilah jadinye;


bunge kat baju orang pon Ct K nak gunting.!!!


menjerit Mek Ah baju dia nak kene gunting. Mulai hari nih sumer sorokkan baju, kotak or segala mala yang ader pic cecantik (katun, bunga even langsir aku yang beropol-ropol tuh) . sampai tahap tudung aku yang sidai kat hanger pon dia nak ambek batu-batu tuh. koz Ct K yang sangat kreatif nak gunting letak kat portfolio dia. muahahahahaa!!!!


yeayy esok dah week 4!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.