Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, March 20, 2012

Rejo Sari


Hari nih giler kentang ting tong. koz bahana jurnal punyer pasal sakit kepala memikio. sampai Dr Lai majuk we ols tak siapkan rancangan mengajar harian. padan muke kami. tapi setel dah anto rumusan kritikal (kutuk-kutuk jurnal). lega no!


Habes kelas kol 5 gi makan bakso kat Parit Raja Darat. Siap jer makan bakso ringan je mulut aku kate kat Yatt, Ct K and Dila;

"Aku curious giler dengan jalan kat depan tuh. Kalo teros, gi mane erk? Aper ader dalam kampong tuh yer?"

Dorang pon otometik pandang mane yang aku pandang. ringan gak mulut dorang ajak explore. aper lagi, aku suke sangatlah kan. So we ols belok kanan and terus and terus and terus... Sepanjang pejalanan dok 'ooo....' takpon 'uuuuu' tu jer yang disebut-sebut. 


pastu tetibe ader simpang ke Parit Rejo Sari. aku pon belok kiri. Jalan luas jer.. kiri jalan ader parit besau. kanan rumah orang. we ols terus and teros.. and teros. tetibe Dila cakap;

"eehhh!! ader pasarlah kat depan!"



la.. memang sungguh! suke benau yang lain. nak-nak nampak sebiji tembikai RM 2. sungguh teruja aku. benti teros. punyerlah jauh meredah sampai jumpe pasor. eksaited lah nak beli itu lah inilah. pasor nih taklah besau sangat tapi banyak jualan la. maunyer tak eksaited dak-dak nih. heeee.....


feeling-feeling tengok. bukan beli pon.. 


ececece.....


Lame gak we ols melepak kat pasor tuh. jelajah habes. sempat beli. aku hanya mampu beli suar aladdin polka dot. meriahlah aku leh poyo-poyo gi library pakai suar tuh. 


eh.. boleh kew?



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.