Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, April 1, 2012

Bunga April


Selamat datang April. bulan ke 4 pada setiap tahun. ekekee... akulah bunga April tuh (:p) guess what? aku terkena April Fool tepat kol 12++ malam tadi. ciss! ciss!! ciss!!!


camnor aku leh terkena perayaan khurafat tuh aku pon taktaw. hahaha. yang takleh blah dak-dak umah nih sedaya upaya umpan aku turun bawah. hampeh tol.. terer berlakon eyhh! 


Memule dak-dak nih naek atas. gi toilet pon masok dalam bilik aku. padahal ader jer toilet kat bawah. agak pelik di situ. pastu Ct K bebising kate ader cina datang umah bg surat kat aku. panggil-panggil name aku. suh si Dila cerita tamau. tapi aku ignore jer. lantaklah. Kalo penting mesti gitaw kan..


tak lame tuh si A'ah turun kate nak minum Anlene. pon aku wat tak kisah. pandang pon tak (manusia jenis malas amek taw.. haha). tak lame tuh aku dengar bunyi pintu diketuk sekuat-kuatnyer. macam nak roboh gak r dengar. tapi tetap tak ambek kesah. ish terok benor. haha


pastu aku dengar sore dorang panggil aku dengan sore yang cemas kekonon (menyampah!) time aku turun suer dah nyorok kekononnyer. ayat-ayat takleh blah dorang;


Dila : Tasha! ader orang carik ko. ketuk-ketuk pintu panggil name ko! takot aku weihh!
Ct K : pi la tengok Tasha.. pi la.. nampak macam ader surat kat pintu. ang pi r tengok
Yatt : eh, camner dia leh masuk pagar umah? dia ader kunci ker? kene tepon abang Nizam nih!
A'ah : Tasha, gi lah tengok.. 


Aku pon feeling-feeling macho gi r ke pintu. padahal cuak gak saper laks yang bagi surat memalam nih aihh!. dari jauh nampak surat ader kaler tulisan merah. ni mesti ugutan bunuh nih. hebeslah! elok jer aku bukak;




cisssssssssss!!!

kuangjaq!!!


riang ria riuh rendah umah gelak kaw-kaw punyer. siap rakam-rakam lagi. aku speechless. tak jerit pon. terkedu kot. kakaka. selalu kenekan orang, nih terkena laks. amekaww.. haha. ini juga bermakna anda masih remaja koz masih menyambut April Fool. muahahaha!!!


p/s : amboi meriah kenekan orang eyh..



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.