Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, January 9, 2011

I memang peminat Siti Nurhaliza!


hahaha. Mesti ramai yang suke dengan statement I. Tapi mesti ramai gak yang tak suke. hehehe...Tapi i loike sangat2 tau. Lantak pi lah kalo org len tak suke... hihihi.. hak memasing :)

Well seperti yang dah sumer sedia maklum AJL 25 (sebaya I tau.. npk sangat umur dah jubli perak.) dah pon melabuhkn tirainyer semalam. and sumer orang pon dah tau saper pemenangnyer... Kongrats to Ana Rafali. Dlm facebook ramai gak yang tak puas hati koz dorang bajet Faizal Tahir yang akan menang.. Tapi personally aku pon tamau Faizal Tahir menang. hehe (alamak .. peminat Faizal Tahir jangan marah yer.. ini sekadar pendapat peribadi.. yang minat teruslah meminati.)

Kepada pemenang lain tahniah gak. Tapi aku memang kagum gilers dengan Hafiz. Real okay... lap u lah Hafiz!! & of koslah MUH. syok woo.. n of kos Faizal Tahir dalam persembahan terbaik. memang every year persembahan dia mmg unekpekted r. hehe



Tapi bagi aku persembahan sumer yang paling best adalah Dato' Siti Nurhaliza. Memang terpukau r den nengok beliau. tambah terpukau lagi dia bawak lagu2 irama Malaysia dia. Rindu weh dengan lagu2 asli dia nih. persembahan dia pon mmg terbaek lah! dengan baju mekap tarian mmg aku suke r! Teruja okay kat depan tv. hahaa... koz aku suke sgt kalo beliau yg nyanyi lagu2 irama Malaysia nih. koz dia jer yg bawak n nyanyi sedap aku rase. kirenyer dia ikon yang bawak remaja mcm aku (remaja ker?haha) jadi dengar lagu2 nih.. Thumbs up for Dato' Siti! muahh!


wow!! she's so gojes!



Tapi tak dinafikan Ziana Zain pon best.. oh yer.. dia sgt cantik kan? Tapi of courselah Dato' Siti paling terbaek malam 2.. Love Siti!

~~dari dulu meminatinyer hingga sekarang~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.