Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, March 28, 2012

mumia saiz XXXL


kakakakakaka.....

Malam nih sambung wat LDK. tapi group umah nih jew. Kak Mas pon join gunekan we ols. layan jew. janji keje siap. 


time LDK kak mas ok jew. warm up kan.. jadi settle. pastuh LDK Ct K laks. hangen aku rupenyer dorang dah rancang aku kene jadi mumia. sepatutnyer Mael pon jadi mangse. nasib dia tak jadi datang. kalo tak, memang riuhlah umah. ni pon dah riuh rendah..


lawan laks dengan group Hajar. dia punyerlah kecik molek. aku? besor molek. kakakaa... before tuh ketua group kene jauh-jauh sikit. mase pembahagian tisu ayat takleh blah Yatt;


"weh.. ko kene bagi dua tisu lebeh nih. tak cukup nih"


kakakakaka.... aku tersedak-sedak gelak dengar Yatt kate giteww.. bile acara bermula memang mengambil kesempatan budak-budak umah nih yer. habes 1 badan dibungkusnyer aku. aku nak gelak pon takleh koz nanti tisu putus. punyerlah panas. Kalo tak mengenangkan neraka yang lagi panas kompom aku tamau. hahaha


hasilnyer..;


group Hajar

group aku (disaster weh!)

kuat gak Mek Anny nih alihkan muia dia

suke dak-dak nih kenekan aku kan?

aku speechless

kalo aku senyum bukan nampak pon...

pastu feeling-feeling pelok aku. haha

seyes aku taktaw aper terjadi

cool kan selipar aku? ko mampu? haha

yess! aku da lepas!

amboii!

sentiase happy walaupon asaimen menimbun

yang depan sekali suke sangat koz baru bebas. hihi

tu dia tu dia!!! dalang mumia nih! Ct K!


After siap LDK Ct K, Yatt punyer part laks. taklah terok sangat. kali nih kene design baju pinces guna surat kabo. nasib bukan aku model. kalo tak, mintak tambah surat kabo cina pulak. kali nih pincess selim-selim. no XXXL. bak kate Dayah Isa dalam fesbuk aku (cari pasal tuh! haha);


1st time aku nampak Mumia saiz XXXL..muahaha


 
bangge tol deme

juge berbangge

hasilnyer

 pastu jahanam...


So, setiap LDK wajib ader generic skills. pasnih kene edit video LDK masing-masing. hamek kawww.. tambah keje lagi. redho jerlah!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.