Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, March 12, 2012

whoaaa!! is it truee?



Pagi-pagi bangun nak solat subuh, bukak dulu pintu bilik nak matikan lampu tangga. blury habis. tetibe pintu bilik depan bilik aku terbukak and tanpa emosi aku tak pandang pun. tapi ayat yang wat aku terjaga serta merta

"Doraaaa!!! super visor kite Prof Anne!"

Aku pun dengan sepantas kilat meluru ke bilik Anny. aku ingat mokcik nih pekena aku. sekali memang betol! homaigodd! ok. aku nak pengsan! baru sem lepas aku dapat melepaskan diri dari beliau ekoran sampai 4 kali present proposal. and akhir sem lepas aku pernah cakap dengan penuh tak niat

"aku rela sv dengan prof Anne dari viva dengan prof anne as panel"

amekawww..


Allah dah makbulkan nampaknyer. so, kenelah bersyukur kan. macam motto uthm ni : with wisdom, we explore. so, bersedialah kene bantai selama 2 sem. and bersedialah hidup tak normal balik.


ape yang pasti, aku teringat mase first time Prof Anne masok kelas research method sem lepas. ayat dia yang terngiang-ngiang sampai sekarang 

"bile awak belajar dan buat PS dengan saya, sebenarnyer awak akan boleh dan bersedia buat phd dengan baik nanti."

hebat kan? and dia memang sangat-sangat talented. hebat. no wonder beliau sangat-sangat particular and jangan harap projek sarjana ko hanyer ader persoalan kajian "adakah" but pastikan ps ko end up dengan persoalan kajian "bagaimanakah" yang boleh menjawab projek yang dibuat. sekali lagi amekawww...


aperpon aku bersyukur jugak dapat prof Anne. lagipon, kenelah ader cabaran, baru terasa kemanisannyer sebuah kejayaan tuh nanti kan? cewaaaaaahhhhhhhhhh!!!


dengan ini, saya dah bersedia nak sambung phd lepas tamat master pasnih. k. bai!






0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.