Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, March 19, 2012

Isnin yang panjang..


Selain bebanan air yang takder, kelas berjalan seperti biase. tapi aku hangen giler koz sampai kelas jer lec tak masuk. kot yer pon taknak masuk, gitaulah kan. ini dak, tertunggu-tunggu we ols taw! dahla kene mandi awal :(


tapi ceria lah jugak b4 taw kelas tuh cancel. mengacau dak kelas lain sementara dorang tunggu lec dorang. lalala. padahal aku datang kelas terawal ekoran celik awal.. kan..


sebenarnyer mael jumpe hp xperia A'ah. teros snap.


pantang jumpe kamera, pon jadi..


Siap jer makan-makan terus jumpe PM Sapon. wah! aku sangat heppy dapat tukar sv dengan PM Sapon. yehuuu!!! me likeyy! dapatlah aku wat PS 1 dengan tenang gittewww... lalala




After that, solat. Aku nih mane pernah solat kat fakulti. tapi memandangkan keadaan terpakse aku solat gaklah kat fac. oo mak aiii, oo mak yu! ramai gilers orang. tapi itu tidak membantutkan niatku untuk memenuhi tuntutan agama. cewahhhhh!!


Masuk kelas Statistik pon awal weh! Tapi lec masok lambat. dalam kol 2.20 camtuh. mate aku dah layu gilak. belajar pulak Hipotesis hari nih. semakin lame semakin layu.. tertunduk-tunduk menyembah meja. tak tahan wei. rabak giler mata...



nampak macam kusyuk. padahal aku dah ke mane-mane arah ntah. and aku pon taktaw bile si A'ah snap. tetaw dah dalam fb. hampeh!



time nih aku dah tobat. aku gi toilet kot. punyerlah lame aku lepak toilet. (euwww!) hahaha. aku ingat aku sorang yang tertidow, ropenyer ramai lagi. so, kalo kene denda, kene denda ramai-ramai. hihihi



Lec bersyarah kat depan, dorang bersembang tak hengat-hengat. (projek juta-juta kot) tapi aku tak dengar pon. koz aku tertidow kan.. lagi syurga!


Blik kelas teros serang ostel Mar untuk mandi manda. selamat. kalo tak, memang bau kambinglah gamaknyer. tak sanggup oke!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.