Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, March 19, 2012

sentap dengan SAJ


Pepagi aku dah bangun taw! padahal hari nih kelas pukul 11.00 am. Selalunyer time entry nih ditaip aku dah ke mana-mana dalam mimpi koz sambung tidor balik after solat subuh.


Tapi hari nih, dengan gigihnyer begitu awal aku bangun. gara-gara notis awal bahawasanya bekalan air akan terputus kol 9 nanti sampai kol 11 malam esok. hari tuh letrik takder. haishh... maunyer tak sentap aku! jadi nak taknak aku kene bangun awal, kene mandi awal agar before kol 9, tangki air rumah kami akan penuh balik untuk bekalan hari esok (macam Courts mamot pulak..hihi)


sadisnyer weh. aku bukan nak mengata, mintak ampun pada orang Johor awal-awal. tapi kat Parit Raja nih semedang takder air. Kalo sebulan tuh mesti 2 or 3 kali tkder air. Alasan operator SAJ : paip bocor, kami sedang membaikinya. dah hafal dah..


Tapi aku rase sesetengah tempat jer kot. tempat lain takder masalah. mungkin pengurusan Taman kami nih langsung tak sistematik. Sepatutnyer masalah ini tak jadi lagi-lagi nih kawasan perumahan. kawasan taman. majlis perbandaran lagi. kelass!


Diharap, selepas ini tidak akan berlaku hal-hal remeh sebegini. bukan aper, terseksa jiwa raga aku kalo tkder air.cewahh! 


Moralnyer : jangan bazirkan air taw!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.