Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, March 12, 2012

genap 3 bulan





kan.. 

well hari nih 12 Mac 2012 genaplah 3 bulan kami menjarakkan diri. eh eh eh.. kenapalah aku tak boleh melupakan beliau. padahal angka 3 bulan tuh angka yang agak banyak. siap tukar tahun dah pon..


tapi, aku tertarik dengan kata-kata kat atas tuh. maksud yang tersirat habess. kalo direnung-renung sensorang, memang betol pon. takyah nak pura-pura menidakkan... "sekuat mana kita setia, sekuat mana kita menunggu" hurrmmm..


tapi kan.. honestly aku tak pernah fall in love sedemikian itu. until now, walaupun ada yang cuba mendekati tapi setakat sekarang, perasaan aku belum pernah berubah. why? aku sendiri pon taktaw..


kesimpulannya, Allah lebih mengetahui. Dia yang mencampakkan kasih sayang dalam diri manusia. and kite taktaw bile kite betol-batol jatuh cinta koz hanya masa dan takdir Allah yang menentukan. jadi, sebelum jodoh datang menyapa, elok lajukan langkah mengejar impian.



credit pic : sini

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.