Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, March 29, 2012

teman TAPI mesra


Amaran : entry kali nih jiwang and luahan perasaan terlampau


Setelah aku tonggang terbalik memerah otak, memikir, memikir dan memikir.. menilai dan menilai sampai tak betol jugaklah otak nih. akhirnyer aku jumpe satu keputusan; baek kecewakan dia hari nih dari akan datang. lagi pon cinta tak boleh dipakse.


puas aku pujuk (cewah.. pujuk tu..) hati nih pikir sedalam-dalamnya, cuba membalas cintanya, tapi aku manusia biasa - tak lepas dari hakikat yang wujud dalam hati bahawasanya hati aku memang sangat-sangat tak mencintai tapi lebih kepada simpati. 


Dia baik, dia totally kontra dengan aku. tapi entahla.. soal hati nih memang susah dimengerti, susah diterjemah. yang pasti, aku memang takder feel sikit pon kat dia. feel kawan rapat tuh aderlah. tapi untuk lebih batas tuh, rasenyer langsung tak.. 


Semalam aku beranikan diri berterus terang. sikit demi sikit, dia diam. dia diam dan dia diam. owh, sedehnyer hati aku. tapi lama-lama dia jawab jugak 


"Thanks koz sudi bagi diri saya peluang mencintai awak walaupun tak pernah berbalas. sekurang-kurangnya saya dah cuba sedaya upaya mengambil hati awk. tapi tetap tak berjaya"


memang jiwang. tapi tkperlah kan. dah dia memang kontra habes dengan aku. tapi aku gitaw dia yang kami tetap leh jadi kawan tapi mesra. dia gelak. tapi aku taw susah payah dia pakse diri untuk gelak. tapi tak menolak. aku nih cari pasal gak kirenyer. 


kenapa aku tak boleh terima dia? sebabnyer 1 : aku masih tak dapat lupekan seseorang sampai sekarang. koz sejujurnyer aku susah jatuh cinta. tapi dengan seseorang tuh aku betol-betol tewas. sampai sekarang aku masih suke kat dia. dasat tol! aku tak suke macam nih. 


Semoga dia akan berjumpe dengan pompuan yang lebih baik dari aku yang dapat balas cintanya sebenar-benar. dan juga pada seseorang itu. mungkin aku takkan lupekan dia sampai bila-bila, tapi aku harap satu hari nanti Allah bukakan hati aku untuk sembuh dari ketewasan cinta pada seseorang. aku taw antara kami..


sudah tercipta dua garisan selari di mana garisan itu tidak akan bertemu walau pada satu titik sekali pon


Aku selalu yakin mase tuh akan tiba. tapi ia tetap rahsia Allah sampai bila-bila. dan sementara rahsia Allah untuk aku tersingkap, elok rasenyer aku mengejar cita-cita. semoga aku tabah!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.