Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, March 6, 2012

kegembiraan direntap


Secara rasminyer semalam kelas untuk sem 2 bermula. seyes sangat heppy dapat jumpe kawan-kawan. rase bersemangat nak cepat-cepat habeskan sem 2 (tak hagak-hagak padahal baru hari pertama)


hari nih kol 8 kelas dah start. kelas micro teaching. well, aku suke kelas aku. tapi kan mase kelas petang aku sedeh sangat-sangat. Akhirnyer 5 orang dari seksyen 1 kene kuar gi seksyen 5. pilih randomly. mestilah sedeh kan? dah lame berkawan, dah kenal sengal masing-masing tetibe kene pisah-pisah. seyes sedeh weh!


Aku taklah tunjuk sangat yang aku poyo-poyo sedeh. tapi bile dah malam-malam camnih aku rase sebak laks. koz aku sayang gilos dengan dak-dak kelas aku. owez meriah sesangat. aper-aper yang we ols buat memang buat dengan bersatu hati. bile kene pisah-pisah camnih seolah-olah kegembiraan kami direntap camtuh jer.. tanpa belas kasihan.. huwaaa!! :(


my dear Ezhar...


mr ketua, Mael (dengan ehem-ehem)


si sengal Hajar


si pemalu awal-awal dulu, Faiz


heppy....


secara rasminyer yang kene gi seksyen 5 Mael (dorang curik ketua kelas we ols!), Faiz, Ezhar (aku pasti merindui Ezhar.. huhuhu sedeh!), Hajar and Marliana..


kegembiraan kami direntap!


sweet memoriesss!


ok.. mestilah aku sedeh! kejamnyer fakultiii!!! mencik mencik mencik!!!


mood sepanjang minggu adalah sedeh!







2 myself ourself:

Cik Jannah said...

apasal kena tukar??? kau sedih lagi ke? g makan mekdi sana. haha

Dora Natasha said...

vongoks! mestilah sedeh...

i love my class taw.hope sem 3 nanti bergabung balik..
so sad....

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.