Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, March 12, 2012

gurls in plum


Hari nih cuaca sangat-sangatlah mendamaikan hati dan nurani di kala pagi-pagi tadi dapat berita yang sangat mengejutkan. ekekee...


Alhamdulilah hari nih kelas stat po senang jer masuk kat otak. tak blury sangat kan.. and hari nih kami bertiga pakai kaler tudung yang same (mowtip cerita?).. ohsem giteww..!


me, A'ah and Hajjar


sebenarnyer nak cerite aku suke kaler plum. kaler yang aku pakailah kan. koz kaler tu lah kaler untuk baju malam berinai aku. kahkahkah!!


tu jer point aku sebenornyer. oke, aku gatal. bye!




2 myself ourself:

afzam said...

Sweetnyee 3 3 org tu..nak sign..hehe

Dora Natasha said...

amboi perli tak hengat. hahaha

nway tenks

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.