Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, December 15, 2011

yang sebenarnyer..



Hari nih dalam hidup aku selama 26 tahun, aku betul-betul redha dengan yang terjadi. koz aku dah dapat kata putus, pengakuan sejujurnya dari orang yang betul-betul aku nak tau selama nih...


fuh! nak menitik air mata tadi. tapi gigih tahan air mata koz aku sedang dalam lawatan kat Maktab Teknik Muar. fuh! Kat Muar aku dapat pengakuan sebenar. huhuhu.. tahan jer nak tumpah air mata. sedeh gilers


tapi aku lega, dapat tau yang sebenarnyer. walaupun pahit, mungkin akan ader kemanisannyer nanti. semoga aku tabah!



2 myself ourself:

Y A Y A N said...

alamak, sedih ke nyahhhh...

Dora Natasha said...

mestilah aku sedeh jenab...

sekental-kental aku, penyedeh gak tau nab..

ehem.. taulah hati u tgh bunga2...hikhikhik..
pak pak pak bung bung bung!!!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.