Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, December 25, 2011

lepas tension: merayau sampai lebam


bangun seawal (awal kew) 12.30! mak aii.. tu pon si Mael kol A'ah baru aku tersedar. maunyer tak, dengan cuace suam-suam kuku kambing, haroslah aku lena dalam keseronokan duniawi ni (ecece...) 


dalam puluk 2.30 we ols pon gerak ke BP Mall. tu dia.. punyerlah jammed ngalahkan Kehel uollss! nasib baik si Dila suh park luar. selamat dari beratur panjang nak park. tu pon lom tentu dapat. perhh! dasat gak BP ni erk.. dan kenelah kami menjenjantaskan diri untuk sampai ke somping complex tu.

kasut kuning. ngee~~

tunggu si Mar, Fizan and Fiza and Faiz cari parking punyerlah lame. sampai kelaparan aku. haros menyinggah makan dulu kat food court. setelah kenyang, bermainlah bowling kami dengan penuh jati diri (sebenarnyer we ols tak gi program jati diri kat Melaka tuh. hik hik hik). riuh ngalahkan medan perang. ni sumer kes melepas kelegaan dah anta proposal kat prof. kekonon nak release berfore through ke next asaimen. padahal minggu depan dah exam tuh.


meh aku cerite pakai point2 jerla. malas aku nak wat karangan tak berformat nih. perhatian : karangan nih panjang taw! lalala~~


*** Geng kelas Seksyen 1 yang join jati diri bowling semalam : Mael, A'ah, Fieza, Fizan, Faiz, Mardhiah, Bella, Fairuz and op kozlah me! Dila si kembor Yatt pon join tapi dia merayau ke mane ntah. haha


pilih jangan tak pilih


*** Group 1 : Faiz, Mar, Fizan and me! Kami telah memenangi game 1 secare keseluruhannya. hebat kan? hihihi. Group 2 : Mael, A'ah, Bella and Fieza. Mereka telah memenangi game 2 secare keseluruhannyer. Hal ini demikian kerana (penanda wacana aku pakai beb) aku punca group 1 kalah. kahkahkah!!!


di awal permainan


*** Paling lawak bile balingan asik ke longkang jer. ader yang bajet hebat dgn gaya tapi ke longkang! haha. paling takleh blah bile aku nak wat spare, kekonon aku bercangkung depan lane tu, nak lontar habes baik, nah kene lutut teros masuk longkang. aku tengok geng-geng aku dah gelak sakan. lagi-lagi Faiz siap terduduk-duduk gelak. suit tol!


Bella sedang membetolkan kasutnyer.

bile aku nak jadi sopan macam Fairuz erk. hihi. she's cute. doesn't she?

*** Bella memang hebat men bowling sampai Faiz and Mael tak dapat terima kekalahan dorang mase game 2. padan muke. muahaha! tapi pemain paling konsisten adalah Fizan. pergh.. baling slow and steady tapi konsisten jer.kompom akan jatuh pin. yang len baling konon hebat, tapi pin tak jatuh pon. hihihi


konsisten walaupun berpakaian ala-ala gipsi. haha

penuh khusyuk letw...

*** Game 3 penentuan game individu. pakat tukar name betol sumer memandangkan game 1 and 2 men pakai name retis masing-masing. giler poyo r! bile tukor name sendiri baru sumer tunjuk bakat memasing. individual tournament lah katakan. pemenag untuk kategori individu adelah Faiz
(dia pakse aku suh update gtau kat seluruh donia dia pemenang). eleh 135 jer kot :P


bukti.. aku bukan yang terakhir. muahaha

ambek gambau tak semenggah. saper ntah punyer keje. hihi

bagi perhatian sangat

Mar and Fizan

Fieza and Mar (Mar lagik? bosanlah! haha)

four of us

*** Siap jer men bowling dalam 6.30 tu teros gi surau. aku menyampah gilers surau kat BP Mall nih. kne amek wuduk kat toilet. hampeh! nasib toilet seblah jew. tapi tetap kene lalu depan surau laki. sangat tak pektikel. 


*** siap jew teros turun beli cool blog. fuh! sedap gilers! rase berada di awang-awangan saat menghirup ice blend tuh. bajet nak terus kuar dari situ, tapi dah dekat maghrib, lepaskan maghrib dulu. Aku dengan banggenyer kate air wuduk aku ader lagi. siap cakap kat Mael and Faiz " jangan dekat-dekat dengan aku! aku ader air wuduk lagi!" kire tinggal kumur-kumur jerlah kan..


*** so terus naik atas. cis! toilet yang seblah surau tu takleh masuk? mak aii sakitnyer hati. terpakse menapak ke toilet yang hujung. jauh tuh! aku pon kumur-kumur. confident kuar dari toilet jalan penuh bergayanyer. TIBE-TIBE ader sorang mamat tersentuh tangan aku! owh no! owh no! aku siap pandang 2 kali berharap dia adalah perempuan!tapi sah! dia lelaki. eiii geramnyer geramnyer! aku dah separuh jalan hokay! dengan penuh pasrah aku patah balik gi toilet tuh (&YTR^%@%!!&!)


*** sampai sane si Dila dengan Mar pon ader. punyer ramai orang dalam toilet. mestilah aku kene gelak kaw-kaw bile dorang tau kan? (moralnyer: jangan berlagak sangat. haha). terpakse aku amek wuduk kat sinki dengan kaki-kaki sekali naik sinki. darurat.. redah ajer. Mar yang ajar. aku ikot jew. hihi


~~ kan dah kate karangan nih panjang. hihihi ~~


*** after dugaan yang memerihkan itu (cewah! poyo kot), we ols terus gi Dataran Batu Pahat makan cheese nan. punyerlah ramai orang. we ols menunggu makanan sampai punyerlah lame. sampai sempat si Faiz antar A'ah cari toilet (pengurus i si Jojet tu tak sanggup nak masuk toilet situ koz tak lalu. teruk sangat kowt). pastu bile makanan sampai, cepat laks habisnyer. macam tak berbaloi jer tunggu lelame. kan...


*** nih part paling lawaks. bengang pon ader. ader ker patut Faiz kate aku orang Kedah? What? dah sah-sah aku cakap jawa dengan PM Sapon kat kelas Pedagogy hari tuh. dah tentu-tentu aku orang jawa Tg Karang. yang real kedah si Fieza and Fizan.tak patut tak patut.. aku orang Selangor hokay...! 


*** pastu, wat plan baek punyer : tengok wayang. siap makan terus ala-ala explorace gi Times Square (aku yang cakap bajet dok Kehel sampai orang BP marah. haha). sebenarnyer Square One. nasiblah.. 


*** sampai sane terus wat decision nak tengok aper. Aku, Mar and Faiz tengok Sherlock Holmes, Dila, Fieza and Fizan tengok MI4 (aku dah tengok) and yang memeranjatkan seluruh alam si Mael tengok OMBAK RINDU kaw.....! arhh! nak pengsan! gelak guling-guling aku! si A'ah sukew sangat dia ader orang teman dia nak tengok cerite tu setelah sebulan aku wat tak layan jer dia ajak tengok ombak rindu. hihihi


peminat Ombak Rindu.. 


*** before wayang mule pukul 10.15, we ols masuk Carrefour beli kudapan. kuikuikui. Mar dengan slumber bawak dengan plastik-plastik jajan dia masuk wayang. siap kene tegur " kak, tak boleh bawak masuk nih" and jawapan paling sempoi pernah aku dengar dari Mar menjawab persoalan tukang jage tiket tuh " eh tak, nih saya nak bawak balik. bukan nak makan kat sini" perghh! giler menipu minah nih! hahaha.... lepas pulak tuh. sadis tol


*** dalam panggung haroslah aku takleh nak wat laporan dak-dak lain koz sumer berpecah. just Mar tak mengotakan janji kepada tukang jage tiket tuh. dia makan jajan dia dalam tuh. hahaha.. kesimpulan Sherlock Holmes : bagi aku tak besh! tapi time aksi beshla.. MI4 paling besh.


muke ngantoks. sekian dari kami untuk jati diri


*** A'ah kate Mael nanges sedu sedan tengok Ombak Rindu. wkakaka...! 


*** Kami sampai rumah kol 1 pagi. penat tapi fun!


fuhh! penat weh menaip panjang-panjang nih. memang heaven semalam dapat melepaskan tension. at least, berseronok kan. tetibe petang nih dah plan ker Senggarang nak makan kerang. mak aii... tak sudah-sudah. Jom bersiap!





0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.