Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, December 26, 2011

Senggarang : 6 of us


tak sampai doplohpat jam balik dari berjimbaria kat Batu Pahat, aktiviti disambung pula berpetang-petang ke Senggarang. wowiii!! heaven kowt. aktiviti disertai oleh Mar, Mael, A'ah, Faiz and me (ahli semalam gak just tambah Ezhar jew)


nelayan yang dijumpai di sane. sangat patriotik kot. har har har

nice view...

me likey....


melalui Parit Karjo, dalam 30 minit gak r nak gi sane. well, besh meredah tempat orang. nak2 mak aku asal usul orang Senggarang. tapi celah mane aku taktau koz nenek aku dah lame bermastautin di Selangor. Senggarang dalam bahasa jawa tu maksudnyer 'yang kacak' kalo dalam melayunyer. kire kacak gak r kalo sampai sane kan.. hihihi


sotat nak membelasah yang ader atas meja

menu utama... spesel weh!


kat sane time lepaks tunggu makanan tetibe Wani and boypren dia datang. bersungguh dak-dak nih terbangun-bangun nak tengok pakwe si Wani tuh. Wani dengan penuh merendah diri kate "ala.. takyah tengoklah. tak ensem pon" aku dengan slamber jawab "tau, memang pon.. tapi kene tengok kot-kot bekas pakwe aku ker" kahkahkah! sorrylah Wani, gurau-gurau. muahaha


dengan sabau menunggu...

dengan rakus menjamu selera.. hihihi


we ols makan sate 50 cucuk. ko mampu? har har har... and tujuan utama ke sini adelah makan kerang sampai lebam. aku tak sempat habis koz leceh nak makan. tapau bawak balik. pas makan-makan haroslah pesta hambek gambau kan. kate giler kamera. heaven weh!


agak-agak sampan tu muat tak erk kalo aku masuk? :p

selekeh kot tyme nih

ha.. i loikeee

jeti


sesi layan gambau sampai lebam.. hahaha...


like this pic so much!

muaxxx

kamera punyer tuan. mael a.k.a Awie!

kadang2 senyuman tuh pengubat luka di hati (aku cakap seyes nih)

merenung jauh nampak? kesiann...

gurls

6 of us!


balik weh! maghrib dah!


esok gi mane? LIBRARY lah! study! study!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.