Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, December 29, 2011

thursday telling..


malam semalam berjanji dengan diri sendiri nak gi library pukul 8 pagi. tapi kan.. pas solat subuh aku tumbang balik. kunci jam pukul 8 so dan r nak gi kol 9. tapi sekali lagi hampeh. pukul 10 jugak aku bangun. tu pon berat hati gilers nak tinggalkan bantal faveret aku (sedap weh bau bantal nih). lalala~~~


siap mandi segala bagai dah pukul 11 lebey baru gerak. makan dulu alih-alih sampai lib and duduk kat bilik tesis pukul 12.00. hek eley... 4 jam tersasar dari plan asal. tak senonoh punye anak dara. bile nak start taip asaimen Falsafah, menguap! humangai! tak semenggah betol ko Dora!


dahla si Hajar wat lawak bodo tadi. penat aku cover gelak dalam lib. tu yang aku tak suke dok lib koz takleh nak gelak guling-guling. habis paling sopan aku gelak tadi. ngee~~ oleh kerana kebosanan wat asaimen yang sangat membosankan aku lebih suke macam nih;




menaip sambil makan coki-coki! (tu pon terjumpe dalam pencil box). owh heaven! menikmati coki-coki yang cepat habis tu sangat mendamaikan jiwa. sangatttttt.... sampai sekarang terpikir pehal coki-coki tu dicipta pendek and sikit. har har har


alamak... aku baru perasan cctv atas tuh! haros aku kembali esok untuk enter frame and menunjukkan 'peace yawr!' ke arah kamera tersebut. 


pukul 4 jer teros berubah fikiran nak kuar dari lib tuh. nak gi Carrefour. ceh! niat asal sampai pukul 6. tapi hampeh! balik Careefour gi singgah makan. uii hensem kowt tukang masak tuh. pandai masak laks tu. gigih r. si A'ah and Hajar kemain lagi senyum-senyum nak balik tuh. siap berbalas lagik. tapi we ols nak tengok jer, takde niat nak menggatal okeh (alasan)


rush sampai umah ngam-ngam soi pukul 7. tengok Tentang Dhia episod last. woo.. sedeh gak erk. lakonan berkesan giteww. tetibe nak jadi isteri yang solehah macam Dhia. rugi r uolls saper tak dapat iolls. keh keh keh!


dah-dah... sambung wat Pedagogy laks. Bai!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.