Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, December 19, 2011

hot kecindan


elok jer aku bukak group kelas we ols, nah dorang dok tag gambor we all. siap ader skrip. takleh blah. ntah zaman bile dorang tangkap pic tuh. keh keh keh!



gosips liar telah berlaku. saya sangat takot. har har har! ni sume keje si Erin. hampeh ko erin. hilang keayuan aku. cess! tapi kredit gak kat ko koz berjaya jadi mamarazi. muahaha


dari kiri Alin, Suri, aku (kalo tak kenal taktaulah) and Mael selaku ketua kelas. ader ke patut abe mael? tak kelas langsung! malu Ella. muahahaha. sotat dah ngarut aku nih. taulah otak tengah sengal mikio banyak sangat. fuhh!



ni pulaks pasangan suami isteri kelas kami. sukri and kak aiza. comey giteww! jangan taktau, kak aiza kalo tak puah hati dia sound jer laki dia dalam kelas. hahaha....


Thankslah kat Erin. pandai ko edit gambau yer. tunggu aku edit laks pasnih. har har har!



2 myself ourself:

Arien Ellisa said...

hahaha..sajee..nk release tensen..jgn mareee

Dora Natasha said...

sabau jer aku.tlg edit yang sopan2 sikit yer.hihi

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.