Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, December 1, 2011

dear belog;



Dear belog,


Saya sangat bz hari ni, esok, luse, tulat and seterusnya. koz banyak giler keje yang menanti. huhuhu... sedeh koz kene kurangkan mase berfoya-foya. hahaha. presentation yang banyak giler. report yang bakal menggunung. proposal yang takder tajuk sampai sekarang (giler sengal), RPP lagi (nasib dah ader idea nak wat). pastu nak kene gi sane sini untuk maklumat. fuh! berlari berkejaran gamaknyer haku dalam bulan disember nih.


pastu kan belog, ramai sangat yang sensitif kebelakangan nih. jadi sebagai manusia, kenelah sabar. mesti kalo kite sabar, besar pahalanya. giteww.. pastu takder mood dah nak menjiwang-jiwang. kuikuikui. keje yang banyak membuatkan aku hilang nafsu kepada semua perkara yang normal. hihi


hope so, aku dapatlah mengharunginyer yer. bak kate Prof Anne; tak master lah kalo tak stress. so, baru aku sedar aku sedang amek master. huwaaa! aku ingat aku amek stpm jer. huhuhu. pulang ke pangkal jalan. pulang marilah pulang marilah pulang ke pangkal jalan. hahaha


semoga aku tabah!


From,
Cik Dora



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.