Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, December 13, 2011

Bile racun menjadi penawar


"andai racun itu penawar, akan ku teguk agar sembuh luka di hati, agar kembali pulih sang hati, agar berkembang mekar meniti hari-hari..."

perghhhh!!! walaupun rekaan puisi aku tu agak merana dari sepatutnyer, tapi bolehlah erk?


ok.. enuff untuk set induksi. cewah! sebut pasal racun, petang tadi aku dengan Hajar and A'ah kuar Carrefour. niat utama nak beli buah-buahan (barulah cantik kalo selalu makan buah. kann... kihkihkih) and makan mee racun yang sangat mengerikan bunyinyer tu.


Name jer dah menakutkan. Aku pernah tanyer classmate aku, Faiz "mati tak kalo makan mee racun tu?" . innocent gilak weh tanyer. Jawapannya "mati untuk berkata-kata" jawapan agak mententeramkan hati. hahaha... 


tapi aku tak order pon mee racun tu. koz tak rase nak makan pon.. bagi aku, tak sedaplah bile aku rase dorang punyer. order nasi goreng ayam kampung pon tak sedap koz tak pedas. dasar lidah jawa, sumer nak pedas. muahaha... 


A'ah makan mee racun.. wuu.. takotlah!

cendawan bersama sos cinta. name nak hebat ajer...


pastu singgah BP Mall koz nak cari buah plum yang aku suke sangat tu. kat carrefour takder, so alang-alang lalu, singgah ler.. nasib bek ader, kalo tak ader, maunyer sedeh sepanjang minggu. haha. agak kronik di situ yer.


sengals. kamera tak clear koz kamera henpon A'ah. henpon aku battery tak ramai.


 

aii... kalo boleh tanam, dah patblas buah pokok aku tanam. erm....



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.