Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, December 26, 2011

my dear Elly, kongrats!


Tarikh : 25 Disember 2011
Hari : Ahad

giler lain muke minah nih. tanjat gegurl. hahaha


First of all, aku nak ucapkan kongrats pada Elly. kawan sefoya-foya aku atas pertunangannya semalam. hu.. sedeh tak dapat datang, koz lagi 16 hari pon aku nak balik kampung kan. dengan asaimen berlambak lagi, memang tak dapat datanglah. huhuhu...


sedeh koz Elly adalah kawan aku yang paling easy going, kawan meluah rase, kawan segala-galanyalah. dia nih garang, tapi hati dia baik sangat. kalo mintak tolong kat dia, susah dia nak cakap "tak boleh". tu yang bile tau dia nak tunang aku sedeh sangat-sangat-sangat. makin kuranglah kawan-kawan aku gamaknyer. huuuuu...



aku suke kek nih! selaku gila bola macam aku, strongly like!


makin ramai geng aku yang "tersingkir". haha. tinggal aku, Dayah, Azie and Hata. tinggal 4 orang? homagod! memang patah kaki jawabnyer. sob sob sob.. tapi tetap mendoakan agar kebahagiann milik kamu Elly! muaxx!


kawan aku memang sempoi. outdoor men futsal. syabas betei!

ko mampu? hihihi

nasib dia nikah tahun depan, haroslah sempat aku menculik tunang orang nih merayau-rayau.kepada En. Hail, tunang anda nih kuat berjimbaria. so, jangan nak kongkong-kongkong dia hokay.. tunggu tahun depan baru ambek fully furnished. har har har



kongrats!


Elly, aku sedeh!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.