Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, December 18, 2011

doa dari perantauan..


cehh!

bajet dok obersea laks cik Dora nih. ala.. kalo luar dari tempat aku diberanakkan kire obersea lah yer. hik hik hik. walaupun cam tak besh sangat dok kat obersea nih pun..


tujuan utama aku hapdet belog laju-laju (nak siapkan asaimen yang banyak gilers) aku nak ucapkan Selamat Pengantin Baru and Selamat Bertunang pada kawan-kawan aku. sowi tak dapat menghadirkan diri koz tuntutan kerja yang menggunung, kekangan masa yang menghalang.. ampun...!


Aperpon didoakan moga kamu bahagia sesangat sampailah ke liang lahad or bahasa kasarnyer lubang kubur. keh keh keh!! Jangan gado-gado, kalo gado ingatlah saat manis kalian berdua. perghh! bajet macam haku dah pernah kawen jer.. padahal cinta kecundang ntah ke mane :( :p



 Faezah Samsi. kawan aku mase form 6. we ols sekelas. tapi dia nih lebeh menyengeh jer. bercakap kurang. belajar sampai usm. last2 jodoh depan mate. keh keh keh! kongrats weh! 


yang nih Azlina. we ols tak pernah sekelas. tapi selalunyer seblah kelas. kawan dari form 1 sampai form 6. kongrats Azlina. shomel :)



yang belakang belah kanan tu Che Dan yang selamat bertunang hari nih.. bertunang dengan kawan kelas dia mase form 6. semoga sampai ke jinjang pelamin nanti. InsyaAllah.. Time Che' Dan bersanding nanti aku dah sem last. hoyeahh! hoyeahh! tak sabaunyer..


Semoga kalian bahagia. muaxx!

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.