Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, December 12, 2011

berhenti berharap



pertama kali dalam hidup

aku melepaskan sesuatu

aku berhenti mengharap

dan aku kembali kepada redha, tawakal

seolah-olah petunjuk

yang mana aku memang bukan penakut

and i feel better dapat jelaskan sesuatu sebelum ni agar tak menyesal

and aku percaya pada sesuatu

cume belum masenyer semua itu terungkai

back to zero and tenanglah wahai hati!

sedeh tapi berhenti mengharap tu lebih baik dari terseksa selamanya

gembiralah wahai hati :)

bawa diri, bawa hati, lepaskan segalanya. be myself. 


bile kite lepaskan sesuatu yang paling kita sayang, paling kita cinta, paling kita sukar lepaskan.. percayalah ini untuk kebaikan semua orang. and semoga kamu gembira, bahagia and berjaya :)



2 myself ourself:

Y A Y A N said...

putus cinta ke?tapi bila mase plak bcintanye...

Dora Natasha said...

kan....

aku tktau nak komen aper.speechless :p

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.