Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, November 27, 2011

wuuu... takotlah!


selame nih hidup aku aman jew. takder pelik-pelik berlaku. tapi kan.. bile tetibe ader seseorang yang approach ko secara berskala mestilah pelik dan ajaib kan? nak-nak pulak kalo seseorang tu adalah kawan sekolah ko. kawan yang ko memang tak expect akan ader perasaan kat ko. fuhh! cuak seyy...


dulu pon pernah jadi macam nih. tapi orang len r.pas aku tak layan, dia macam marah lak kat aku. mowwtiippp? dah aku tak rase nak feeling, pakse-pakse laks. dem! that's why aku tak suke nak feeling-feeling dengan kawan-kawan sekolah sendiri. haisshhh!


mule-mule tanye kabor macam bese. peramah la kot. aku pon as professional (ececece.. perghh!) haroslah tak rase pape. tapi bile dah hari-hari asik menyapa, cara sapaan pon pelik dari bese, haroslah aku pelik sesangat kan.. dah tu, cerite lak bende-bende mase depan. owhh! tak kose aku.. rase macam sumbang mahram lak (koz feeling-feeling dengan kawan sendiri). wakakaa...


pastu asik tanyer banyak kali bende yang same jer. mestilah aku hangen. mule-mule berlagak sabau lah, lelame meletop gak haku. hihihi.. pastu yang wat aku paling takot- dia nak jumpe berdua jew. hek eleh..! selame nih tak pernah pon. tetibe.. tetibe.. tetibe.. so, kalo dah camtu, aku dah tau yang aku haros angkat kaki cecepat and tidak haros melayan. 


ekceli, aku taulah kalo ajakan tu dari kawan or nak menjurus ke lebeh dari kawan. wuu.. sangat takot. cepat-cepat ngaku dah ader pakwe yang ensem and gojes walaupun takder. har har har..! 


larikkk!!!


4 myself ourself:

Rafidah said...

oit..siapakah gerangannyer itu...hehehe...xmo share ngn aq ke?

Dora Natasha said...

haha..

nanti aku gosips ok. mesti ko tanjat kalo tau sape orangnyer. kompom terduduk r kalo ko tau sapew.

kuikuikui....

Y A Y A N said...

oit...sape org tu...gila kentang la wehh...bukan nazrin kan nama org itu..hahaha

Dora Natasha said...

yan,

motip nazrin a.k.a bajak?
tak kose mak nak...
aderlah. ko tak kenal kot. wakakaka

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.