Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, November 20, 2011

Telok Cempedak lak..


dah kepenatan semalam, masing-masing tak sedar diri bangun lambat. pas subuh, sambung tidow. maunyer tak terlajak. sampai si A'ah masuk bilik kuar bilik pon tak sedar lagi. penat sey....

cool jer Telok Cempedak time nih..

hari nih we all gi Kuantan. tapi gerak lambat koz tunggu makan tengah hari. hihihi. lgipon tunggu kawan-kawan aku make up jer pon dah makan mase. pompuan.. gitulah pesennyer kan.. hahaha



we all terus menuju Telok Cempedak. soalan sengal tanyer kat orang jaga tiket "pantai kat mane erk?" hihi. sentap A'ah selaku orang Pahang. wakaka. perghh! nyaman betol angin petang tadi. tujuan utama nak bergambar jer. tapi aku bengang dengan monyet kat sane. we all makan eskem po sibuk nak mitak jugak. cess!


Hajar dan lontongnyer. kih kih kih...

eskem tu memang sedap!

melawo kat kete orang. agak jakun di situ. muahaha


antara perkara (adus.. skema ayat.. ayat lain aper erk?) yang terjadi semalam;


>>> we all naik jambatan kat tepi pantai. memang makin lame tinggi. so, gayatlah kan.. si Hajjar tamau jalan tepi-tepi.ha, haper lagi, haroslah we all pakse dia and tarik dia. menjerit-jerit minah tu. orang pandang pelik jer. hak hak hak!

takot ko Jar.. naik racer slide steady jer kemain...

atas jambatan. marathon..

bajet cun lettew....

>>> pastu terus gi kat tepi pantai. hambek gambor bagai nak rak. part lompat-lompat bagainyer. pastu tak malu suh geng budak-budak cina ambekkan gambor. paling sian Hajar terpercik air kat suar koz mase lompat tak perasan air datang. nasib badan..

si A'ah nih tetibe panjat-panjat. naseb ringan. hui hui hui

owh! aku kat udara ke tu?

ok.. aku nak gelak tengok Hajar. giler rock!

aku selaku photographer time nih :)

sumer ader dalam gambor. yeayy!

>>> bile masing-masing dah kotor and basah, terus gi toilet. tapi macam tak berbaloi kalo setakat nak basuh kaki. so, wat paln jahat nak masuk surau tepi toilet tu. keh keh keh. dah masuk surau alang-alang nak solat. konpiden dah bukak tudung, pasang kipas and nak ambek air semayang. tetibe akak kat luar tu tegur "dik, jangan solat sini. ni tempat solat lelaki" wak lue! macam ne we all boleh tak perasan! arghh! sengal! nasib memang takder orang dalam tu. patutlah tkder telekung. cess!


>>> lepas solat, aku dengan Hajar and Hajjar lepak kat Each a Cup. si Ct K jumpe dengan kazen dia. jilat habis lipstik dia koz segan dengan kazen dia (selame nih tak pernah melawo) tudung dia ala-ala Hana Tajima (seyesly aku tak kenal) pon nasib baek dia tak cabut. nampak sangat hipokrit. paling takleh blah kazen dia cakap "ramainyer Hana Tajima" (dorang sume pakai tudung cenggitu kan except me) har har har!!



>>> selesai Teluk Cempedak, terus gerak ke Megamall Kuantan. A'ah jumpe Solah (adik dia). lawak weh, pakai baju Jawa. udah macam guider pelancong asing lak. Ct K nampak adik A'ah terus panggil A'ah "kak Ah". (bajet nak jadi adik ipar A'ah letew). sangat menakutkan bile kejadian tu benar-benar akan terjadi. sumpah aku pengsan! muahaha!!

pantang leh snap pic, haros snap!

>>> then teros gerak gi Giant. sume paip bocor, tak sabau nak ke toilet. pastu gi cari barang. aku nak cari blouse. so dapatlah jugak kan.. tetibe rase nak tercabut lak kaki. ko jalan merate.. maunyer tak sakit kaki..

ok.. aku memang gelak gilak tengok minah nih. hahaha

>>> elok jer konpiden nak gi tempat parking kete, aku baru perasan cardigan aku hilang. arh.. sudah.. mane pulak. padahal sangkut kat beg jer pon. aku pon patah balik carik. tak jumpe. frust! pulanglah aku dengan hampa. hahaha....


i like this moment! pasni ke mane lak erk? lalala



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.