Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, November 25, 2011

mimpi sengal + sedeh + frust!


Aku tidow tak lena malam tadi. memandangkan Hajar si rumet aku asik alarm clock hp dia. bangunnyer tidak pon. sentap aku! hahaha.. kejap-kejap terjaga. haisshhh!


tetibe aku rase aku dah pegang lappy nak wat event majlis perkahwinan. tapi tetibe gak terpikir belom tanyer dia nak kawen dengan haku ke tamau. terus capai hp text messege kat dia

"u seyesly ke nak nikah dengan i Sabtu nih?"

pastu dia reply

"ntah.. nanti i text u balik"

pastu teros panic koz kad jemputan pon tak wat lagik. borang nikah tak isi lagi. aper persiapan pon takder lagi. sangat bingung koz tak pasti zaman bile pulak majlis nak dibuat luse nanti. owh! sangat bingung...


Tetibe dapat mesej dari dia

"ok ok.. i stuju nikah dengan u. jumpe sabtu nanti"

tengah feeling-feeling, serabut-serabut, tibelah mase yang dijanjikan iaitu hari sabtu. elok jer si dia sampai, aku dah bajet sengeh habis. saat terpandang dia dalam mase yang same dia pon toleh aku tengok dia bertukar jadi pondan. arghhh!! 

TIDAKKKKKKKKKK!!!


again! alarm clock Hajar bunyi lagik. giler dem! 



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.