Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, November 26, 2011

segmen bosan : as PA to Hata


prakata : bosan weh malam nih! rumah sebesor-besor alam (besaulah sangat) nih tinggal aku sorang jer. yang lain sumer balik kampung. teramatlah bosannyer aku malam nih. so aku update jerlah cerite yang tak sempat nak hapdet hari tu. hui hui!


saye sedia!


sehari before aku balik Batu Pahat mase cuti mid sem hari tuh, pepagi Hata dah amek teman dia gi make up. pukul 8 pagi kau! gigih aku dengan baju kurung warne pinky (baju aku sume kat Batu Pahat) dengan hujan lagi gi Kampung Jawa, Klang. client Hata time tuh seorang doktor gigi berusia 38 tahun.


kami dah sampai. Dayah bawak tudung aku bawak bunge tangan. ngee~~


Pastu hambek Dayah kat apartment dia. tu pon dia bagi direction salah-salah. aper ker sengal  si Dayah nih. haishh! setel tu terus gi umah client Hata. owh.. i like pelamin was made by Hata. and client Hata walaupun dah 38 tahun baru bertemu jodoh, tetap comel. suke tengok dia. very polite (aderlah sikit-sikit macam aku.. hihihi)


kelas ko Seman wat pelamin gini...






mase tengah make up, aderlah kawan kepada client Hata tu. punyerlah riuh kau. orang minang.. memang pesen gitew kalo bercakap. lawak weh! menyengal ajer. asik kate nak balik, tapi tak balik-balik pon. sampailah lepas makan, baru betul-betul balik. hihihi... aku yang naik ngantok tengok Hata make up orang sampai dekat 3 jam. tetibe aku terpikir, sanggup ke aku dok diam-diam kene make up nanti? arghh! hari tu wat facial yang baring sampai 3 jam pon aku tobat tamau wat lagi, inikan make up. owh! aku tak dapat bergerak and bercakap. muahahaha!!!!


alamak.. sedapnyer lauk tu!


siap jer make up, terus makan kat khemah yang gojes. lauk pon beshh!muzik yang menenangkan.. feeling-feeling lah kan. mase makan senyap sumer, maklumlah kelaparan. kalo tak, maunyer senyap. buktinyer, habes makan haros bercakap. lagi pulak lame tak jumpe, mestilah banyak cerite yang di hapdet kan...




siap makan, rombongan pengantin lelaki sampai, we ols gi umah depan laks siapkan pengantin lelaki. kene pakai bedak gloss bagai ropenyer. aiseh! banyak benau yang nak kene pakai. rimas gak aku tengok. tapi, for a big day, hokayy lah kan.. layankan ajer pak andam tuh.


gadis (seyesly aku masih gadis oke. kah kah kah) dan bunga


wif my beluv fren, Dayah


ehem.. mase aku lalu kat pintu gerbang aku terpandang sorang mamat ensem. kazen pengantin pompuan. wa.. cair wa cakap lu. runtuh berdentum-dentum iman wa time nih. sekali dia senyum da.. uiii! nak pengsan! nak pengsan! hahaha... memang my taste r! suwit kowt! auwwww!


Doktor Tanti yang shomel!


pak pak pak bung bung bung! semoga kekal selamanyer!


lepas snap-snap pic pengantin we all pon balik. tapi haroslah melepak dulu kan. memandangkan dah lame tak pekene cendol yang giler sedap kat Giant Shah Alam, we ols pon lepak sane. pastu macam batak gi amek pic kat depan stadium. malu seyy! padahal bosan kowt tengok stadium tu tiap kali lepak Shah Alam. har har har!!!


kan.. sangat poyos!


Dayah tak sabau nak hamek kamera. belom lagilah cik kak!


ni pulak gambor bajet comel. lantaklah. oleh kerana aku kebosanan tahap melara jiwa gaban punyerlah (tapi tamau wat asaimen berlambak) aku letak jerlah. tak kire! la la la~~


one


two


three! aku pakai kasut pink hokay! perghh! tak hagak-hagak pompuan nih. 
hik hik hik


K. Bai!

Nite

*__*


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.