Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, November 10, 2011

Mokjey dah bertunang


owh.. finally!

hanye word tu yang aku sebut (selain alhamdulilah of course) bile dapat tau my beloved ex rumet 3 tahun kat uum dulu nak bertunang. Akhirnya bertunang gak si Mokjey dengan Jaki nih setelah almost 12 years bercintan-cintun. Nampak sangat dah menggatal dari sekolah kan.. har har har


Dulu mase awal-awal aku tengok gambor dorang berdua memang dorang seiras. nah.. orang kate berjodoh. kan? kan? tu yang lekat sampai sekarang :) takot benau kalo aku gertak pasal yang bukan-bukan kalo si Mokjey. Paling takleh blah kalo lagu cinta dorg dari kumpulan Ukays (Kau satu-satunya) asik berkumandang. menanah telinga.. hihihi.. Sampai aku pon ingat anniversary dorang. Aku memang rumet yang baik. lalala~


dulu-dulu mase aku sebilik dengan dia sehari kalo tak bergayut tak sah! paling-paling pon meset. tapi meset tu memang sentiase. pastu video call. haroslah aku nyebok-nyebok kan. kate pakwe rumet. haros jadi peramah.  wakakaka


hihihi.. tengok pic atas. muke menyengal kalo kat bilik. takleh blah. tapi yang bawah sangat gojes. well, rumet sape kan.. haroslah gojes macam rumet dia gak. lalala


tapi aku respect dengan rumet aku nih : sangat setia and tak jemu-jemu bercinta dengan orang yang sama walaupun almost 12 years. and dorang sangat menjaga hubungan dorang. jarang aku nampak or dengar dia merungut and bergaduh. siyes tabik spring toing toing toing!! haros dicontohi. dorang sangat bertoleransi, tak berkire and aku rase hubungan dorang nih terkenal di serata Kelantan (siyesly tau khasnye Machang). hehehe


Tapi kan.. Mokjey tu cemburu gilak orangnyer. aiseh! kekadang aku angkat-angkat kening jer bile cemburu dia tu tak logik langsung. hahaha... lucu pon ader. geram pon ader kalo bende kecik jeles tak hengat donia. uii... dasat minah nih kalo jeles. beware Jaki pasnih. kompom menjadi-jadi cemburu makcik nih nanti. kui kui kui...Mokjey mokjey.. 


Jaki pulak cool. Kalo aku usik pon nyengih jer kejenyer. molek dah tu. sorang kecoh sorang lagi senyap. seswai gitew. hihihi... Kekadang aku jahat gak kenekan si Jaki nih. cian Jaki. barulah gojes kalo gurau-gurau kan.. 


barangan hantaran dorang. simple and nice!


wah.. pes time tengok bapak bakal pengantin pompuan sarungkan cincin nih. kelas ko Mokjey. haros tiru nanti! hahaha.. and ko memang cantik time nih! weewitt!


ok. aku speechless.


ok. memang sepadan! Kongrats my rumet!
*Norfaizan Mohd Khaidir wif Ahmad Zaki Ghazali*


Aperpon aku doakan pasangan nih akan ke jinjang pelamin secepatnyer. jangan tunang lelame. mender yang baik elok dipercepatkan. hihihi.. 


~credit Mokjey atas pic nih~


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.