Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, November 11, 2011

gurls! u're so havoc!


pas kejadian melepak dengan si Hata and Elly, esoknyer haros kejadian yang same di lokasi berlainan. Jusco Bukit Raja jer pon. hik hik hik.. sementara menunggu cik Dayah and Puan Kema balik dari keje, aku and Elly gi kedai buku (perghh! dulu library, ni kedai buku lak). pastu round-round. nak tengok wayang, cerite sumer cam hampeh jew.


perut lapau, nak makan dulu, datang minah dua orang tu kan kompom-kompom kene makan lagik. hahaha. so sanggup pusing-pusing lagi sampai jumpe tester mushroom soup. dapat alas perut. kata Elly, dah macam Sinchan makan sumer tester kalo lapau. Sinchan tu lagi teruk dari aku, so no wonder r. wakaka


After maghrib jer, yaayy!! my dear frens yang dirindui Kema and Dayah muncul. nampak gak batang hidung kedua-dua exec nih. jumpe jer dah kecoh. tapi papaehal makan dulu. time makan baru senyap. lepas tu?


ha yang belakang tu Hariz adik si Elly


haros bergosips! panas! meriah! topik? 1st! of course POLITIK. woww! aku suke hujah Dayah, pendapat dia, pandangan dia, ketelusan dia. Kalaulah mentaliti remaja sekarang macam dia, ermm... mesti takkan ader fitnah berleluase. cewahh!! jadi penganalisis politik lak aku nih. seyesly, kesedaran politik sekarang sangat perlu. kene bijak wat pilihan. maklumlah kan.. sememangnyer we all ni "surat beranak 1 jer". lalala~


eh, buruk benau atas meja tu. haha


Paling takleh blah, kalo dah bercerita tu, memang takkan toleh orangkiri kanan atas bawah tepi ke mane-mane. koz we all akan dalam dunia sendiri. kalo dah eksaited tu memang gegau lah Jusco tu dibuatnyer. lagi-lagi si Dayah sawan tu. haha. Kema cool, tapi kalo gelak kemain happy dia. Elly steady cam aku. keh keh keh! owhh! i miss them so much!


pastu dalam kol 9 masuk gi somping-somping. pastu sambung lepak kat McD pulak. si Dayah belanja eskem. pn sambung cerite. takleh nak gambarkan camner happy nyer we all. banyak sangat cerite sampai berlumbe-lumbe dari otak nak terjemahkan. ni lah akibatnyer kalo lame sangat tak jumpe. kalo dulu selalu jumpe. sekarang masing-masing dah berhaluan masing-masing kan.. so redho jerlah. lambat laun pun memang akan cenggitu. hik hik hik


Finally, mase untuk pulang ke pangkal jalan. esoknyer pon dorang nak keje. lainlah aku, membute jer esoknyer. tapi aper yang aku dok sembang dengan Elly dalam kete mase odw balik Tg Karang: kawan adalah segalanye. sangat heppy, sangat fresh, sangat release bile hang out dengan kawan-kawan yang wow! i admit it, they're so gorgeous! (termasuk haku ok. tkder mknenyer nak puji kalo aku tak masuk sekali. ngee). wekk! :p


And, honestly, aku sangat bersyukur selalu dikelilingi kawan-kawan yang besh! musuh memang langsung takder. hopefully, dapat jumpe lagi. walaupun tak cukup korum. pasnih kite cukupkan korum pastu melepak kat Bagan Lalang again yeahh! manerlah tau kan? wink wink!!


alamak. pic nih menakutkan. love u ols gurls!


balik dari hanto Elly, terpakse gak aku lalu jalan tanah perkuburan. dahlah bawak kete besau. cuak jer. ader bonggol lak depan kubur, lagi lambat nak siap lalu situ. hahaha. nasib penghuni kubur dok diam-diam. takder yang tegur. kalo tak, maunyer pengsan! 



3 myself ourself:

Anonymous said...

wakaka..sawan jap;P

Y A Y A N said...

apesal x mau jupe aku???? marah ni.....

Dora Natasha said...

hahaha...

ko kan bz mendak dengan preparation nikah bulan depan..kuikuikui

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.