Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, November 11, 2011

sumer pon free



Rabu lepas, aku, Hata and Elly decided nak lepak kat Kole Selangor. Kebetulan Azie balik keje pon jumpe dia kat 1 Plaza. nak tengok wayanglah kononnyer. tapi Azie takleh join koz takleh balik malam. silau katenyer. sungguh tak rock si Azie nih. kih kh kih!


sementara tunggu mr. Hata ambek. sempat aku makan rambutan tepi umah. haha


mase odw aku pakse Hata singgah gi Pasir Penambang beli air kelapa. lepas gian aku dapat minum air kelapa super hot kat sini. kui kui kui


so.. we all tengok Alamak Toyol. wah jumpe ramai orang time nih. ader Khuzori, Kak Dila and aderlah lagi yang aku cam muke tapi tak ingat name. hihu! Tapi mase tengok setengah jam, panggung tu jammed. hek eleh!!! tunggu punye tunggu takder sorang pon staff mintak maaf. aper lagi, sume kuar r gi tuntut 11 henggettu balik. nasib dapat! besh r! dapat free. hihi


pastu teros gi Tesco. aku beli printer untuk aku and si A'ah sekali. pastu jumpe lak anak murid. aiseh! ramai sangat bekas anak murid sampai takleh detek dari sekolah mane. dengan rambut yang ala-ala K-Pop dorang tu, maunyer tak kenal. ensem gak student aku ble dah habis sekolah. bagus-bagus.


time lalu kat tempat pampers ader lak mender nih (kobis and sushi). Hata and Elly kate beli pampers dapat free kobis and sushi. har har har!


pastu solat, then terus gi Satay Hut melepak situ sambil makan-makan. lame weh tak gi sini. again, jumpe student lagik. again, aku ingat-ingat lupe jugak. memanglah, aku tak ngajo dia dulu. tu pasai tak ingat. student Elly rupenyer. and guess what, time we all  nak bayar, bil we all dah dibayarkan oleh student tu. ai rezeki betol hari tu. mendak free. thanks pada dia. (hari tu makan kat sini pon ader student belanja gak.. hihi)


tadi air kelapa, ni abc lak. patut gemok!


perghh! banyak kisah time nih derr. lame tak hapdet story kan. tu pasal  banyak benau ceritenyer. heaven dapat member-member camnih. walaupun tak cukup korum. :)


smile!


2 myself ourself:

Anonymous said...

shud join..miss it satay hut..last g dgn hata n k.elly gak tp ko kt BP lg..
-dayah-

Dora Natasha said...

tu lah. ko kan dah jadi orang shah alam skrg.hihihi..

so thn depanlah tgu aku balik.lalala

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.