Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, November 28, 2011

wif Zana wink wink!


tadi jumpe Zana kat mekdi Parit Raja nih wif her tunang. lame weh tak jumpe dia! last jumoe dia hari tu, dia masih tak bertudung. iaitu mase we all konvo last march 2009.


me wif Zana


Zana nih my course mate. lain kolej. tapi we ols same majoring mase kat uum dulu. perghh! pompuan nih gempaq dulu. sat rambut lurus, sat rambut kerinting, sat rambut ikat, sat lepas rambut. tahap gojeslah kononnyer kan! har har har..


alhamdulilah dia dah bertudung sekarang. teringat mase kat zaman uni dulu. soklan maut aku dan jawapan selamber zana;


Aku : weh ko bile nak pakai tudung?
Zana : Ala belum sampai seru lah. nanti aku sampai seru, pakailah. tapi taktau bile.. (sambil sengeh-sengeh)
Aku : as fren aku dah lepas nasihat ko. ko jangan cakap aku tak nasihat ko kat akhirat nanti erk.. tak pasal-pasal aku kene menjawab lagik. haha
Zana : yerlah. aku taulah. aku tak cari ko. ko jangan risau. hehehe... satu hari nanti aku pakailah. InsyaAllah..


bab skandal pon kemain ramai gaks. hahaha. sat dengan mat kelantan, sat dengan mamat KL, ceruk-ceruk maner pon ader. keh keh keh. last-last dapat orang Parit Karjo jer. iaitu dekat gilak dengan umah dia. hihihi.... tapi she's so passion. kalo time wat asaimen memang we ols tak tidow..


kene reject pojek pon wat muke gigih. kirenyer sama-sama tak normal lah dulu. tapi berjimba haros no 1. walaupun asaimen menggunung time tuh. hakikat student life. lalala. pape pun aku tak pernah sangka aku akan dok sini pastu jumpe dia lepak-lepak kat sini. hehe. :)



3 myself ourself:

afzam said...

bagus kn dapat nasihatkn perempuan yg free hair..sy suke ngn pempuan bertudung ni tpi suke punye pasal kat gf sy dapat free hair lak ...hehe.. maklum la sy asal pn dari kmpung msti nak cari istri yg bertudung.. alhamdulillah gf sy..dulu free hair selapas sy nasihat dia bnyk kali..dulu dia ckp nnti dah jadi tunang org baru dia bertudung..tapi akhirnya baru2 ni dia bertudung time keluar dating ngn sy..dah sampai seru kot nak berubah..tambah cantik.. ayu..i like..hehe... sy pn terkejut..alhamdulillah berubah pun dia tambah syg sy kat dia..hehehe

Dora Natasha said...

Afzam,

kekadang cara tegur tak semestinyer cara yang serius. cara gurau-gurau pon kekadang sampai mesejnyer :)

ehem.. si buah hati dah bertudung erk?baguslah. tambah bahagia letew.. semoga terus membimbing dia and semoga bahagia. wewitt! :)

afzam said...

btol jgk tp sy selalu sindir dia tngok pmpuan pkai tudung lg cintik..hhehehe..

aah...harap dia dapt kekalkn bertudung sampai kawin inshallah...

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.