Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, August 3, 2011

Ujian BP


Pagi2 gigih pergi klinik kat kampung nih. koz nak cek bp (young hypertension). ala.. yang mase aku wat medikal cekap minggu lepas kantoi kat darah tinggi (148/90). tapi time tuh aku mmg tak sihat. cek pon dah tongahari bonar. baru aku tau cek darah tinggi kene pagi2. haha. so terpakselah aku kne appoinment dengan doktor 18/8 nih.. (mintak2 r doktor ensem n bujang.. hihihi)


tapi before apoiment aku kene gi klinik kat sini utk cek darah tinggi hari2. kekdahnyer yer. so aku gi tadi dengan rase badan yang sihat. hehehe. well my BP normal lah kan (120/70) hehehe... lega weh! takot jugak aku memandangkan keturunan belah mak aku darah tinggi. melambung2 darah dorang. uii ditakuti keturunan itu. kahkahkah!!!


tetibe nak gelak bile teringat wat medikal cekap mase degree dulu. kne marah gak dengan doktor koz darah rendah. pulakk..... tapi nak wat camner keturunan belah abah darah rendah. gasak r. nampaknyer darah aku memang suke2 hati naik turun mengikut keturunan. muahahaaha....


kirenyer di kala umur 26 tahun ini (muda lagi okeh) aku masih sihat walafiat. alhamdulilah. pasnih nak apdet utk result esok pulak.. ngeh ngeh ngeh! selamat berpose korang!!!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.