Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, August 11, 2011

Aku benci lelaki yang suke naik tangan dengan perempuan


eh eh eh.. it's not about me yah.. kene gitau. kang orang ingat aku kene pukul dengan laki pulak. keh keh keh!


Pas mandi and solat maghrib tadi my mum teros gitau kat aku yang kawan aku (nama dirahsiakan. hihihi) baru jer bercerai. OMO!!! (Ooo Mak Oii) terjerit terkejut aku aku weh! biar betik? Apakah puncanyer? tak sampai 3 bulan okey? Kesiannyer kawan aku tu. sedeh lah!


Katenyer kes angkat tangan angkat kaki sumer angkat ler. Ohhh my! aku anti gilers dengan lelaki yang suke nak naik tangan dengan pompuan. Bile sekali dah angkat tangan sure nyer akan angkat tangan lagi bile gadoh2. Hello!!! kamu kan lelaki.. so selesaikan masalah dengan cara yang yang berhemah lah. kamu hengat pompuan nih alat mainan nak tendang2 sesuke hati dan pankreas?? hado!


Mase bercinta kemain lagi. dah kawen suke2 hati kamu ajer nak ditangan-tangan or disepak-sepak? Kes nih bukan sekali aku dengar. jiran aku pon dulu camtu jugak. lagi sadis siap kene iron lagi. ohh myy! sangat sedeh dan kesian. Sampainyer hati buat orang yang disayangi and dicintai macam tu. so sad..


Tak pasal-pasal terencat aku nak kawen nanti. hahaha.. takut gak weh aper rupe laki or perangainyer nanti. Mintak-mintak janganlah dapat suami yang suke mendera. suke memukul. suke cakap suara tinggi. Walaupun aku nih kental tapi cuak gak kan.. maklumlah aku kan lemah lembut orangnyer. hahaha.


Semoga Allah membukakan hati mereka yang panas baran dengan pasangan masing-masing untuk berdamai. Perkahwinan biarlah kekal hingga ke akhirnyer. tapi kalo dah lebam-lebam mungkin penceraian penyelesaiannyer kan.. Kalo perkahwinan tu di bina atas dasar percintaan biarlah perkahwinan di bina berlandaskan islam koz bile kite menghayati islam sumer nih takkan terjadi.


ha.. kalo cenggini suami isteri kan elok. ensem lak laki dalam pic nih walaupun katun. hik hik hik. (gambor diletakkan dengan motip oleh penulis blog. ader sebab aku suke gambor nih. hihihi) credit pic HERE


Wallahualam...

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.