Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, August 13, 2011

aku dan lubang jamban


Aaahhhhh!!! sentapnyer aku dengan lubang jamban hari nih! menyesal aku masuk bilik termenung tadi. menyosal! menyosal den! kahkahkah!!!


And gedik-gedik bawak sekali lens case dalam tu. huarrgghh!!! tak pepasal tutup lens case aku masuk dalam lubang jamban tu. padan muke aku koz cuai sangat. huargghhhh!!!! so nak tutup pakai aper? hak hak hak


moral : kalo nak masuk bilik termenung tu takyah gatai-gatai bawak benda lain bersama. bawak diri sudey.. hik hik hik...!


nasib umah aku toiletnyer takder meriah sangat cenggini. Kalo tak adik aku si gibam tak sudah-sudah lepak dalam toilet. silap-silap kucing aku pon feeling dalam nih. hahaha. credit pic from HERE


2 myself ourself:

Cik Jannah said...

teruk dah ko nie sampai masuk jamban pon bawak lens?? tebiat??
HAHA

Dora Natasha said...

aku ingt nak basuh case 2.koz jamban aku kan sekali dengan bilik air.alang2 lalu.udahnyer masuk sekali.bengang jer aku.hahaha

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.