Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, August 23, 2011

bawak megi dalam baldi


Huaaarrrggghhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!

tengok-tengok jam dah pukul 11.14 pagi. gilak! tidow ker pengsan? hahaha... bangun-bangun terus sentuh lappy (rumah dah siap kemas 80% pon) . tetibe teringat kenangan lame bile bulan pose bangun lak lambat. hahaha


op koslah kenangan mase kat uni kan? Kalo kehidupan yang tak normal, aku rase uni lah tempatnyer. taktaulah kalo orang lain kan.. tapi aku sepanjang 3 tahun kat uni aku rase aku tak normal sangat. hahaha. boleh? pon boleh...


mane tak nyer, kalo bulan-bulan pose nih malam boleh dikatakan 99% aku dengan kawan-kawan aku tak tidor. Kalo setakat pukul 12.00 malam tu adalah pagi bagi we all. "malam masih muda" mulelah jiran-jiran aku akan berkunjung ala-ala Aidilfitri. esok-esoknyer haroslah aku balas kunjungan balik dengan jiran aku kan? hahaha.. time macam nih la baru ader idea nak wat asaimen, siapkan keje last minute and layan muvie. udahnyer pas subuh baru tido.. haishhh!!! 


bangunnyer? paling cepat pukul 11.00 pagi. lagi sadis kol 2.00 petang baru bangun (tak selalu oke). pastu kene lak time tu ko dapat 'cuti' hahaha... mestilah perut lapor kan. bangun-bangun cek stok makanan. megi r paling fofuler time tuh! kalo stok habes pergi pakse jiran seblah bagi. hahaaha.... pastu nak buat megi tu sadis. koz what?


koz kolej aku seblah kolej laki. Jadi kalo kuar bilik mesti budak-budak laki yang lepak kat hujung blok akan nampak. takkan aku nak bawak heater menonong jer kan? mestilah kene cover-cover sikit. hahaha... so aper penyelesaian?

masukkan heater and megi and sudu n mangkuk dalam baldi. pastu jalan perasan nak gi basuh baju. padahal dalam tu stok makanan untuk lepak bilik seblah. wakakaka...

pastu selesai masalah. kenyang sikit. kalo tak pose berjemaah lagi syiookk.. tak patut betol r! keh keh keh! meh nak tunjuk blok aku. gambar official takder. pakai gambor mase blok aku wat sukaneka. pon boley...


circle merah : blok lelaki (dekat gilers kan? 2 yang besh tu. haha)
line kuning : laluan dari bilik aku ker toilet atau sumber air. hihihi


Kadang-kadang budak-budak lelaki blok H nih sengal gak, orang lalu nak gi mandi di phewit-phewit. tapi so far tak pernah ader kejadian pelik-pelik. mungkin koz dekat, dah selalu jamu mata, so tak heran. Tapi setiap malam besh gak skodeng dorang (matikan lampu bilik we all dulu..hihihi). kalo bersembang tu memang dengar sangat-sangat. 


nampak tak stok makanan dalam lemari aku n rumetku? hahaaha...
pic atas : my katil n lemari
pic bawah : my rumet punyer.
cantik kan bilik we all? 

HAHAHA!!!


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.