Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, August 14, 2011

jantung terkeluar bersepah-sepah


huuuuuuuwwwwwwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kalah lagi.. tanjat boboi! tanjat boboi! tanjat boboi!


sedia maklum Lee Chong Wei dah kalah pada Lin Dan buat kesekian kalinyer. huwaa! nak pecah jantung aku tengok dorang main. rase nak pengsan pon ader. rase sejuk semacam. dah agak kalo 3 set mesti LCW kalah. oowwhhh!!! no no no!


Secara rasminyer untuk rekod tahun 2011 rekod memihak pada Lin Dan dengan 2-1. mase Korean Open LCW kalah, All England Lin Dan kalah. But kejohanan dunia nih LCW kalah lagi. Tahun depan takder world champion memandangkan ader sukan Olimpik pulak. sedeh lah! 


habis jer game Dayah terus call aku. bukan nak bagi salam ke haper. terus jerit-jerit termasuk aku. Maklumlah we all kan sayang Mesia yang bertuah. So kene ulas game tadi. huk huk huk..



miss Dayah wif miss Dora


** i wanna be a bllionaire so frickin bad.. buy all of things i never had.. i wanna be on the cover of Forbes magazine.. smiling next to Oprah and the queen... owh every time i close my eyes.. 
(bunyi ringtone henpon) **



Aku : Ello...!
Dayah : Weh Tasha ko watper?
Aku : tengok tv lah..!
Dayah : oo my gosh.. ko tengok tak? owhhh nooo!!!! bencinyer! bencinyer!
(time nih aku dengan Dayah dan meroyan koz buah hati we all dah kalah kat Lin Dan...)
Aku : tau takper!!! ohh myyy!!! tak suke! tak suke! tak suke! (gediknyer time nih) bencinyer!!! huwwaaa!!!
Dayah : oohh gosh.. second game yang aku tak puas hati.. how come leh kalah 21-14. owhh!!
Aku : tau tkper! so sad.. sedihnyer aku! aku dah agak kalo 3rd game mesti LCW susah nak menang..!
Dayah : ko tengok kat astro ke tv2?
Aku : tv2 lah. sajer nak dengar pengulasnyer mengulas..
Dayah : mase second game why pengulas tu cakap pasal ******.. owhh! ni mesti pasal dia mengampu lelebey jadi kalah LCW. koz tamau kene hug dengan ****** lagi.. bla.. bla.. bla.. kah kah kah!!


(aku dengan Dayah gelak sakan ngalahkan setan yang sentap kene kurung sekarang bile story pasal pengulas RTM yang kaki ampu. hahahaha)


Aku : tau tkper weh! sentap aku! motiff tetibe nak mengampu?
Dayah : nasib baiklah Lin Dan tu hensem. Kalo tak, dah aku bomohkan! wakakakaa!
Aku : tau takper. hik hik hik!
Dayah : but Lin Dan has a better attitude than before. Kalo tak sombongnyer kemainn!benci mase dia wat aksi last tu. hahaha...
Aku : yes betul tu. Dia pon sedar dia tak sesenang dulu nak kalahkan LCW. kan? ko terjerit2 ker kat umah tu?
Dayah : tau tkper! lantaklah jiran sebelah nak dengar ker tak. huwaa!!! naper LCW kalah? so sad... so sad.. penat aku tunggu n jerit-jerit. huhuhu
Aku : ko ingat ko sorang jerit-jerit? tapi tkperlah.. LCW tak lucky malam nih. but still proud of him!



ha... punyerlah minat and nak tengok LCW menang sampai jantung sumer orang nak tercabut. Aku rase kalo jantung tu leh kuar sure bersepah-sepah kan tadi. aku siap terjerit- jerit tak senang duduk sampai kucing-kucing aku pelik (jeling-jeling po iye) tengok tuannyer sengal. hahaha!! aperpon proud to be Malaysian!! hoyeahhh! hoyeahh! hoyeahh!


bukti sokongan rakyat Malaysia! u're not alone Lee Chong Wei!!


~~ esok nak somping-somping raya lagi. padamkan kekecewaan malam nih. hehehe~~


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.