Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Thursday, August 4, 2011

kenape orang suke makan kuey tiau or tom yam erk?



bluurrppppp....!!! 
alhamdulilah kenyang pas berbuke. Korang sumer heppy tak dengan juadah berbuke pose korang? aku tak heppy sangat koz ader kuey tiau. sadis jer aku tengok makanan tu tadi. hahahaa. tapi nasib baik ader ikan keli goreng dengan sambal semalam. taklah aku sedey di petang puase. kui kui kui


kalo ditanye kat sumer orang mesti ramai yang suke makan kuey tiau nih. kawan2 mase kat uni dulu pon suke sangat. siap pakse2 aku makan. pastu lagi satu tom yam. uiii... memang ramai yang menggilainya. lagi2 kalo makan tom yam kat utara Malaysia. dorang kate memang perrggghhhh!!! tapi aku memang tidak menggemari kedua2 makanan nih. lain orang lain sukenyer. tol tak?


pastu limpa or paru. tak kisahla masak aper pon. yang 2 lauk semalam kat umah. sedeh jugak semalam. hahaha. bak kate mr. cheer "ngengaderlah u tak makan itu tak makan ini. rugi. hilang nikmat hidup tau" errkk? tu jawapan orang yang suke sangat dengan tom yam and sumer2 yang aku tak suke tapi dia suke. dugaan untuk aku. motip? keh keh keh!



ambik pic kat google (HERE)


credit pic kuey tian HERE


sebab aper tak suka? kalo tom yam tu sebab ader daun limau purut. kalo kuey tiau sebab tak reti nak telan. cubaan menelan dari sekolah rendah tak pernah berjaya. hahaha. limpa or paru or hati lembu (banyak yang tak dimakan sebenarnye) koz faktor rupanyer kot. hahaha.


mak aku cakap "makan cerewet tapi badan tak susut2 jugak". La... dah tak suke tu yang tak makan. jadi yang disukai kenelah makan banyak. hahaha. itu pasal gemok. kahkahkah!!! 



** psst.. selalu berdoa janganlah aku dapat suami yang suke makan aper yang aku tak suke. tapi aku  rase cam  mustahil jer. padan muke aku! hihihihi :p **

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.