Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, August 9, 2011

Nija Junior suwit....!


Wah.. terujanyer tengok first baby Nija. Sangat comel (macam aku. wakaka). Walaupun bawah kawalan doktor berselirat dengan wayar2 tapi sangat suwit and somel sangat2. Nija selamat deliver pada 7 Ogos 2011 pukul 4.30 petang. Dia bersalin kat Pusat Perubatan Universiti Malaya secara emergency operation koz anak tak cukup darah.


siannyer dia. Takper. nanti dah sihat leh lari laju-laju kalahkan aunty erk. aunty juara dulu. keh keh keh!


Tapi alhamdulilah semua selamat. Nija kate name baby Nur Diyanah Nabilah. Aku sajerlah kekonon nak panggil Didi. Pastu kene sound dengan Nija jangan panggil gitu (padan muke aku. hahaha). Kene panggil Nabilah. maksudnyer yang cerdik. Alamak.. aunty Tasha dah kene marah dengan mama u lah Nabilah. hik hik hik


Aperpon kongrats to Nija dan suami. Tak sampai setahun ko dah dapat baby yer. hihihi.. Terase baru aku dengan geng-geng 6 jahanam (aku paling innocent) meredah hujan gi majlis kawen ko Disember tahun lepas kat Perak hari tu. Tapi dah rezeki kan. Alhamdulilah. Orang kate bunting pelamin. eh ye ker? Maksudnyer bukan pelamin tu kan yang pegnen? wakakaka... Tapi yang pegnen orang yang bersanding atas pelamin tu ler. hahaha


And tak reda lagi si A'ah and Lela nanges mase ko bersanding dulu. Tak reda lagi A'ah menjerit2 kene gigit pacat and aku berlagak macho tak lari tengok pacat tu. hahaha... Tapi kan kapel kedua yang bersanding hari tu (Mokjey and Jaki) tak bersalin2 lagi yer. hahahaha... larriiikkkk!! Aperpon congrats Nija! Kepada Nabilah semoga menjadi anak yang solehah dan menjadi muslimah yang baik nanti. InsyaAllah..


Lots of Love,
aunty Tasha yang somel. hihihi

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.