Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, May 18, 2011

Tuan blog sangat marah! Demn!


mood entry: Panas.. Hot.. Sakit hati...
Geram & rase nak menyumpah tak tentu hala cik Dora hari nih. harap maklum!


Aku dah agak... bile aku mintak payment atas usaha aku menjadi pembuat assignment upahan kompom dia kan kate mahal. mase mule2 ayat dia "berape pon tak kisah. Tlglah akak. Akak taktau bi nak wat" Wak lueee!!!! taktau bi tapi nak further degree.. Pas 2 nak swastakan sumer asaiment ko kat orang. boleh. tapi pastikan ko tak merungut dgn hrge!


*** Aku pon bknlah fluent sgt bi. So so jer. tapi taklah terok sgt. Tapi as human knelah usaha dr zero to hero. lagipon byk medium lain yg kite leh wat rujukan utk tingkatkan kemahiran kite. kalo taktau buat sampai tahu. Usaha selagi mampu! ***

yang aku teramatlah panas hati sengsangat leh pulak dia canang kat kawan2 dia dgn payment yg aku mintak 2. Dia kate 13 pages jer pon punyerlah mahal. Source dia yg cari. hampeh! kalo sumber yg cenggitu adik aku yg 7 thn pon leh cari. Further study be a matured lah. carilah kat Eric ker or mane2 jurnal kan. Selame aku wat asaiment lom ader org komplain dgn byrn. Koz dah deal dia tak kisah. And aku suh byr pon ikot usaha yg aku wat. Ahh!!! marahnyer aku!


Actually aku taktau kisah nih. Sampailah tadi ader sorang akak kat tempat 2 gtau perkare sebenar. Dia kate akak 2 dah pesan jgn gtau my pren Elly or me op kos. Koz of what? If u nak reduce harge why u tak discuss dgn i teros ker? Why should jaja story to all people around u? Why? kan more professional if u direct to me. Ini tak.. dah habis drama2 air mata ngadu itu ini baru sms aku. What the fish tol r! Marah! marah nyer aku!


Yang aku suke akak yg gtau aku kisah sebenar 2 sound tepat kat dia "kalo nak murah wat sendiri. and kalo nak tau nilai sebenar asaimen 2 dia kne wat sendiri" Yang plg takleh blah dia bajet dia nak bg 2. Giler r. Memang pompuan 2 dahlah tak reti kesusahan orang wat asaimen pas 2 leh nilai dgn kertas. idea orang takleh nilai dgn kertas tau. kalo setakat copy paste aku tak hal. Nih aku olah sendiri okay...!!!!


*** point yg aku marah sgt dia canang kat sumer orang. Tak diskus teros dgn aku. pas 2 bajet source dia yg cari tp source mmg suck!. Format report pon taktau. Pas 2 menilai asaiment aku yg aku wat seikhlas & sepenuh hati dgn hrge yg rendah. Aku marah! Marah sangat3!***



1 jer pesan aku. kalo tak mampu nak further tak payah further. Wat malu jer ader degree tapi basic bi pon taktau. And wat malu jer jadi seseorang yg dihormati tp taktau hormati idea orang. biar kite belajar tak tinggi tapi kite dapat sesuatu dgn hasil idea dan usaha kite sendiri. Aku respek dgn org yg cenggitu. kalo ko nak upah kat orang pon jgn merungut kalo upah yg dikenakan tinggi. Name pon degree. 2 pon ssh nak pikir ker? 


Paling penting kemanisan dalam memperolehi ijazah 2 takkan ader koz ko hanya dapat atas name. Tapi tak memilikinyer sepenuhnyer. Koz u 're nothing! NOTHING! boleh blah! Demn! Ini betol2 marah!

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.