Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, May 4, 2011

i'm surprised!


Okay.. okay.. masih dilanda kekejutan dan penat menyengih memanjang nih. Adeh.. aku mimpi ker nih? First.. kejutan nih bkn pasal aku. Tapi my friend mase kat Uni dulu. Tapi aku yg ter'surprised' lelebey..


Ina.. aku masih ingat dgn kawan aku sorang nih. Walaupun dia bkn geng aku sama ada geng sekolej or geng 6 jahanam or geng senegeri tapi beliau adlh geng sekuliah aku. We all amek same course & majoring Artificial Intelligence sesame. So majoritinyer jadual kuliah we all same.


Ina nih asalnyer dari Pahang. Tapi kalau tak silap aku nenek & byk family dia asal dari Selangor. Dekat dgn Tg Karang. And yg wat aku tersenyum2 sgt2 bile Ija (kwn baik Ina juga asal dari Pahang) upload pic Ina bertunang. OMG!! koz dulu tak pernah tau & dia selalu gtau dia takder pkwe. hahha.. tau2 dlm pic dia bertunang 1 Mei yg lalu. hahaha.. aku nak gelak.. nak gelak koz lucu teringat gelagat dia dulu. Tau2 nak kawen. adehh!


Ina di hari pertunangannya.. Sweet!


hahaha.. aku nak gelak tgk kesopanan Ina..hihihi


Yg plg wat aku tak lupe kat Ina nih dia adalah seorang kawan yg sgt2 ceria & kalo dia berkata2 mmg saper yg tak kenal dia takkan paham aper yg dia kata. Koz dia cakap sgt laju. Kdg2 kite lom sempat faham dia dah siap cakap. hahaha. Dulu mase mula2 kenal dia aku asik gelak jer kalo dia ckp. Mmg takleh blah weh. Laju mengalahkan keretapi. Maunyer aku tak gelak guling2. 2 lom lg dia wat memek muke (kompom pecah perot tgk) bile dia tak suke dgn seseorang or sesuatu. Adehh!!! mmg senak perut..


Kontras dgn bestfren dia Ija. Ija sgt sweet & menawan. Sgt lemah lembut dan penyabar (peh ayat takleh blah!). Kagum lak aku tgk dia. Kekadang aku malu gak koz aku kan kasar. Seswai benor dgn si Ina kalo bcakap. Tak kire org dah. hahaha.. Kalo kat dewan kuliah 2 Ija senyum & komen sikit2 jer. 


Tapi aku & Ina kalo dah bcakap ntah sampai mane2. Habis byk topik gak r. Ija nih lebey kurang roomate aku (Mokjey) senyap jer kalo dlm dewan kuliah. Padahal sebenarnyer kecoh kalo kat luar kuliah. Lagi2 kalo kat bilik. Sengal!


comelnyer!


And aku dilanda surprised again  n again n again bile aku npk pic anak Ija dah besar. Alamak.. lagilah aku tersengih2 gegiler. Memang nampak sgt dorg ader anjakan paradigma sejak hampir 3 thn we all dah grade. Anjakan yg sgt ketara dah sungguh ketara yer.. Penat weh aku sengih2 depan lappy nih. hahaha.. dan secara tetibe memory di uni terungkai kembali. 
dan aku mesti jadi sedih & rindu. huhuhu...


memori di UUM. see? we all rakan kuliah. dari kiri Shiqah.Ija.Ina.Me.Norm.Azira


Aperpon kongrats pada Ina di atas pertunangannya dengan En. Tunang yg berjaya mencuri hati Ina. Solute bro! Juga kepada Ija bersama her little boy.. sgt comel. Aku? Aku beranjak secara evolusi. Masih belum bersedia beranjak secara revolusi besar2an. hehehe...

~~ Rezeki dari Allah saper yg tau.. ~~

credit to Ija di atas pic ini.


0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.