Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Tuesday, May 3, 2011

Nekad si Gadis


Assalammualaikumm.....

hai hai hai.. (wah cerianyer aku!).... Hari nih dah 7 hari aku menganggur (kire working day jer yer).. Yeayyy!! byk pro & kontra bile menganggur nih. hahaha... Tapi anda tidak disarankan meniru saya. hahaha


Okay.. tgk tajuk entry poyos pon dah tau aku poyos. Gadiskah? Mesti okay.. still gadis di taman larangan. hahaha..  okay okay... enuff utk intro..


Nekad di sini bermakna aku dah nekad nak jadi guru tuisyen sepenuh mase. Tapi waktu kerja aku tak normal lah. Tak kirelah. Janji masyukkk... And my mum telah menjadi PA aku setakat nih. dan sambutannyer amat menggalakkan okay.. Sangat tidak menyangkainyer. 
(sedia maklum my mum mmg glamer mcm i. haha.. sila muntah!)


Seterusnya umah en. Muridan (my dad) jadi kelas tuisyen aku.. haha.. Inilah insan yg tak pernah jemu berusaha membantu aku. Muah muah muah! Alhamdulilah. Syukur pada Allah atas rezekinya..


Ini aku buat di atas minat yg sgt mendalam dalam bidang perguruan nih. Terlalu cintakan bidang nih. dan yg pasti rezeki aku masih tak menyebelahi utk jadi guru tetap. Tapi takper.. atas keikhlasan yg mendalam aku gigih mengajar tuisyen dgn penuh sabar (walaupun aku tak sabar sgt orgnyer) & amanah.


Jadi.. intihanya.. usaha aku tak pernah luntur walau byk kali disajikan kegagalan yg sgt mengecewakan namun aku bersyukur.. Dunia Allah luas. 
Pasti ader rezeki di mana2..!


betapa nekadnya hati ini yer. hahaha

2 myself ourself:

aminsaid said...

ye.. teruskan usaha gigih cikgu..

Dora Natasha said...

hahaha..thanks mama ain..
teroskan juga menjaga ain yg semangat itu.
geram!!!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.