Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, May 15, 2011

Damn! aku kne stalk!


Aku selalu terbaca yang kawan2 aku pernah kne mender2 mcm nih. Sama ada dalam blog or fb or twitter. And aku tak pernah sangke aku pon akan kene jugak. Damn! Aku tak suke tol. Koz selame nih kan I hidup aman damai & sentosa. Tup2 I kne stalk. Owez okay. Asal online jer aderlah orang 2. 
Ah! Tak sukelah! bodoh! ha.. kan dah kuar that word..



Ok.. fine. I tau I nih cantik.. gebu.. & mempersonakan (sila muntah dengan banyaknyer) tapi I layan bese2 jer mula2. Tapi bile dah start 'lain macam' mulelah aku jadi hangin... lagi pon org nih aku kenal. Tak sangke sungguh aku dia gitu yer.... Dia kurang kasih sayang kot. kalo kurang kasih sayang pi r umah anak yatim. Aku nih dahlah garang mcm mak tiri zaman dulu2. kuikuikui....



Pas 2 aper lagi bergosipslah aku dgn bestfriend (Dot) aku.. Owh.. rope2nyer dia pon selalu msg kwn aku tnyer pasal aku... Gilak! Takot weh! Now aku dah unfriend dia. eiii.... Takotlahhh! Aper punyer manusia ader gak yg gini. Aku rse dia lahir tak cukup bulan r. Tak pon tak dibedong mase lahir. muahahaha



Aku perasan dia stalk aku biler dia asik msg chat dgn aku. Asal aku online jer tak lame 2 mesti dia dah ader mencapap kat ruangan chatting aku (tak sempat aku nak kelip mata pon).. Pas 2 aku malas nak layan mesti dia akan nyebok kat wall aku. Aku perasan dia selalu perhatikan aper yg aku update. Wah.. tak leh jadi nih. Selalunyer aku pemangsa.. nih aku lak jd mangse. I tak rela nyah.. Tak rela! tak rela! tak rela!



So pasnih aku mmg kene hati2. Lagi2 dengan orang yg kite sangke kite kenal. Kite hormat lg. And tak sangke dia jadi gitu. Uii... terok sungguh!!! Menakutkan!.... Kepada gadis2 terutamanya yang sedang berada di luar sana berhati2 yer.. Jaga kegadisan anda. Jangan tertipu. Jangan suke melayan. Hati orang kite taktau kan... Niat dia ntah baik ntah jahat. Walaupun niat kite baik... Renung2kan.. Selamat menjaga diri semua! Moga kekal dalam rahmatNya.. Amin..


~~ to that person.. behave urself! ~~

0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.