Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Friday, November 23, 2012

Trully Blessed






Ahli keempat dalam geng 6 jahanam (geng uum) nikah or mendirikan rumahtangga. A bit shocked, tapi jodoh dorang dah sampai. Alhamdulilah. 

Masni, Nija, Mokjey, Lela, Aah, Tasha

Well, 4 orang yang kene pangkah dengan aku tuh dah selamat dengan pilihan masing-masing. Open-mouthed smile InshaaAllah A'ah akan menyusul tahun depan and si Tasha tuh ntah bile pulak. lantak kat dia. abaikan.. (ntah-ntah tak laku Smile with tongue out kui kui kui)


honestly, ko memang gojes Lela!


Neway, aku chat dengan Lela before dia kawen 15 November lepas. Aku tanye senyap-senyap tapi taw-taw tagged kad jemputan. dia jawab dengan sempoi

"Ala Tasha.. senang je. Ko cakap dengan mak ko, ko nak kawen.. kompom dapat punyer.."

err... selamba betol minah nih. ahaha.. Memang perkahwinan dia family arrangments. Suwit kan? Tapi kongrats kepada Lela and asben dia Asrol Sani. psstt... asben ko yang nih lagi ensem dari ex boipren ko dulu yang kami tak suke tu.. (amek ko.. terus terang abess Winking smile hihi)  kakaka..


Sorry Lela aku tak dapat datang. Aku memang niat nak datang wedding ko kat Kuala Ganu,, tapi kekangan yang ada, aku redho jerlah tak dapat pegi. sedeh jugak. koz dah plan baek punye, tapi.. ermmm Sad smile


"err... kene beratur kat sini ker?"

Itu ayat perkenalan kami. Lela orang pertama yang tegur aku mase kat UUM (3 Julai 2005). dengan soklan sengal dia. sebab? Dah tentu-tentu sumer orang beratur kat situ, and mase tuh aku orang belakang sekali, dia leh tanyer lagi soklan yang tak relevan. time tuh aku tengok dia hangen jer. Tak sangke satu blok kat Kolej Proton. Sesungguhnyer aku rindu kenangan itu. hurmmm...



Kenangan final sem degree tahun 2008. owh.. sangat merinduinyer..


Aku doakan semoga kekal sampai ke syurga. Open-mouthed smile Semoga menjadi yang terbaek and semoga kalian saling melengkapi antara satu sama lain. Tahniah!




kredit: Nija and fb Lela



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.