Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, November 21, 2012

over feeling :p



Hari 17 November hari tuh, malamnyer ader dinner kelas kami. So, feeling-feeling muke nak nampak fresh plus perasan cun terlebey, kami wat facial dulu kat umah. Aper lagi kalo bukan keje aku dengan rumet aku. wakakaka!




keh keh keh! gedik kan? 2 untuk aku, 2 lagi untuk A'ah. cicah dengan gula then scrub kan kat muka sampai kesemua jus tomato hilang. err... pastuh kalo rase nak makan, silakan. euwww


Hari tuh jugak aku tulis surat sampai 29. mak aii patah tangan wa cakap lu. 2 jam menulis non stop. pastu nyesal aku tak tangkap pic every surat untuk kenangan aku sendiri. menyesal!!!




And finally, bersiap untuk majlis dinner. aku simple je koz aku malas nak letak macam-macam kang payah aku nak bergerak. lalala




Let's go gurl!



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.