Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Saturday, November 24, 2012

.Fasa genting.



Sekarang dah minggu ke 10 yang mane lagi 4 minggu aku akan akhiri segala penderitaan sebagai student. keh keh keh. Ayat sangatlah takleh blah. 


Fasa genting aku sekarang dah mula. Aku taw memang dah mula sangat-sangat. Buktinyer bila jerawat dah naek kat muke. arghhh!!! stressnyer aku. bukan 1, tapi 3 oke! sakitnyer hati. Benci betol aku. Every sem memang akan camnih. asal dah jejak week 10-14, jerawat suke-suke jer muncul. sentap oke!


Bekas jerawat sem lepas pon tak hilang habes lagi. ni tumbuh pulak jerawat secara berjemaah. hangennnn!!! Memang saat-saat genting sungguh nih. haisshhh!


Well, 4 minggu mmang tak lame. Aku sentiasa bergelut dengan perasaan teruja nak habes and perasaan cuak nak kene viva. waduh waduh.. memang situasi yang sangat terselit sangat.


Oke, nak sambung wat asaimen OBE lak. jerawat, pliz go jauh-jauh!! tak suke dengan ko! Smile with tongue out



0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.