Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Sunday, November 4, 2012

BFF's wedding : S.E.B.A.K



Sebab? Kurang sorang lagi geng berjimba ria, melabrak and macam-macam lagilah! Satu kehilangan besor untuk geng kami. hahaha... tapi tetap tumpang heppy atas kebahagiaan Elly. moga kebahagiaan milik dia selama-lamanyer..



Time nikah aku tak dapat pegi ekoran kejadian sesungut yang menguasai diri. Sian mama Elly mintak tolong aku wat kan guest book tapi aku tak larat nak datang. Last-last Elly gak yang buat. sowi Sad smile



Tapi esoknyer alhamdulilah aku dah sihat setelah 3 hari menderita. keh keh keh. Hari sabtu majlis Elly and Hail kat dewan. Aku bukan pengapit okey. Aku tak suke jadi pengapit. yang lawak, leh pulak baju aku sedondon dengan baju pengapit. Tapi mestilah aku takmo kan jadi pengapit, koz aku kan pemalu. Smile with tongue out hak hak hak!



eh.. tapi kan, aku sampai jer umah Elly, dia baru siapsiap make up. Aku tak kire, aku suh Hata pakaikan eye liner jugak (ambik kesempatan). Sape mangse amek pic? Mestilah puan pengantin. wakaka... gedik kan aku? yah! tidak dinafikan lagi!



Hadiah untuk Elly dari kami. Kalo kami datang, ko tak hidang bebanyak dalam sumer tuh taktawlah aku. hehe..





peewiittt!!! tak sangke minah labrak nih kawen jugak akhirnyer. tapi pemerhatian awal aku and Dayah, Hail tuh totally kontra dengan Elly which is bak kate Dayah "eeiii.. sukelah tengok kak Elly dengan asben dia. macam seswai" Kalo namenyer Dayah, statement dia memang selalu takleh blah. hahaha



Memule amek pic dengan pengantin atas pelamin.. Kak Elly dengan Lola tetap berkepit dekat aje. Kalo bersepah lagi cantik. ahaha. mood pengantin masih melanda pasangan itu. ngeee..



Pastuh kami suh pengantin turun, kami lak atas pelamin. camnilah jadinyer. sebab ape jadi camtuh? Sebab Hata dengan Dayah suh Lola peluk aku. mengong. Tak pasal-pasal aku kene belasah dengan kak Elly nanti. haha.. Kami ape lagi, gelak sakanlah! walaupon kami tak cukup ahli, tetap happening okey! Winking smile



Pic yang bawah paling takleh blah. Memang pengantin and pengapit yang same time dorang bersanding dulu. Feeling-feeling pengantin baru lettew....Sarcastic smile



Patu kami kuar gi ikot pengantin outdoor. punyerlah jauh dorang gi outdoor siap kami dalam kete wat assumption bukan-bukan kate kami nak kene culiklah koz bawak kami jejauh Smile with tongue out naseb segala assumption tuh tak jadi kenyataan. hehe




sumer kamera Hata, bukan kamera canggih-canggih. Jadi pic pon kurang terang. Lagi pon cuaca dah rintik-rintik hujan tumbuh daun lalang.. Ekceli, kami terus berangkat balik makan mee udang koz kelaparan habess.. lagi pon esoknyer kami ikot majlis bertandang..

Tapi kami nyebok-nyebok gak amek pic kat sini. kikikiki.. Banyak okeh! Tapi aku letak gambor yang penting jer. hihihi





Esoknyer waktu yang same kami gi majlis bertandang lak. kat kampung Seri Tiram jer pon. Takder lalu highway or bayar tol. jimat giteww... Honestly time kami nak balik dalam kol 1.30 petang, salam-salam Elly, aku rase sebak okey. mestilah aku sebak memandangkan dia kawan aku yang rapat. Dahla kami jarang jumpe pas aku study kat Johor, kali ni dia dah kawen lagi susah nak jumpe nanti. Dayah and Elly dah bergenang air mata Crying face Aku air mata memang tak bergenang, tapi sebak sesangat. huhuhu..






Sesape pon yang ader kawan kategori BFF mesti akan sedeh bile dia melangkah ke alam baru. Tapi heppy bile ader seseorang yang akan jaga dia sampai mati. Persahabatan tu kan sesuatu yang indah Open-mouthed smile walaupon dia berubah status, tapi jalinan persahabatan tuh takkan terputus.


Selamat Pengantin baru Elly and Hail. Semoga hari yang dilalui bersulam kegembiraan and kebahagiaan. Doa aku as fren mengiringi kalian. Happy for u my dear Elly! Winking smile




2 myself ourself:

Wanie-san said...

ko ni kannn,g majlis org xpernah nak sopan..ce jadi wanita ayu..sopan santun..lemah gemalai...aishhhh

jgn nak berjimba sgt ye..ingat lah kepada PS..kiki
:p

Dora Natasha said...

wakakakaka.....

Ala wani, mcm k span sgt. kui3.. aku tkt kwn2 aku ingt aku buang tebiat sopan terlebey :p

PS? arghhhhhhhh!!! i'm on vacation ok!

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.