Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, November 12, 2012

Totally LOST!



eh..! eh..! eh..!

Apesal aku masih kat Tanjung Karang nih? Bukankah aku sepatutnyer dah berada kat Parit King? Bukan ker sepatutnyer aku dah mulekan pilot test (kajian rintis) aku? Orang laen dah key in data sebenar. Aku? Maseh tak sedor diri yang aku dah last sem, and 6 menggu lagi nak habes.. 

owh tidak! Crying face

TIDAKKKKKK!!!!


Sebab aper aku postpone hari aku kene balik ke parit King? Sebab malas! Malas sangat! Memanglah aku wat jugak PS aku kat rumah (sedapkan hati sendiri Smile with tongue out), tapi.. tapi.. tapi.. ok fine, aku memang tak sedor diri.


see? tak ke tak sedar diri namenyer tuh?


Sebab laen? Koz hari Isnin kelas Prof Ahmad Esa cancel sampai 25 November nih koz dia gi Spain. Pastu kels PM Dato' K pon cancel, Selase dah cuti, Rabu kelas En. Ghaz pulak cancel jugak.. Khamis cuti lagi. Jumaat pulak langsung takder kelas..


ya! aku rase tuh faktor utama aku takmo balik Parit King lagi. Open-mouthed smile bajet siapkan asaimen dari rumah jer. hohoho... betul kate si Wani Ghani hari tuh, "time cuti memang untung.. enjoy puas-puas. naek cuti merana" Padan muke untuk diri sendiri!


Asal nak balik hari Ahad, postpone Selase (esok) tetibe terus hari Khamis. Teruk betol ko Dora.. 


ok.. saya berjanji akan balik hari Khamis dan akan menyiapkan segala asaimen saya serta kembali atas 'track' as student. betol, kali nih janji betol!


bukan janji tapi pasti! Winking smile




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.