Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Wednesday, November 7, 2012

di telan zaman



Ke aku pepandai wat andaian sendiri? Mentang-mentang rumah aku takder, aku pandai-pandai jer cakap di telan zaman. Padahal rumah rang lain ader jer kot   ihihihi....



Apakah nama pokok ini? Ekceli, aku amek pic nih kat rumah kawan mak aku kat Raja Musa. Sape ntah name kawan dia tuh. Bosan dengar orang-orang dewasa bersembang, aku merayau sekitar umah dia. Macam-macam pokok aku jumpe yang kat rumah aku takder. yang kebanyakannya aku jumpe mase zaman aku kecik-kecik dulu..



Tu dia... Tengok sekali imbas macam geli-geli buah dia. Tapi sedap abaq ang... pokok dia sikit punyer besau. mengalahkan aku. kategori kecik gak aku nak dibandingkan dengan pokok nih. Smile with tongue out Membesar bagaikan tapak sulaiman johan...!



Tadaa...... inilah buah 'nam-nam' Name saintifik or name rasminyer aku tak pasti. Dulu aku tak minat subjek Sains mase sekolah rendah (padahal sendiri lembap. kui kui kui Sarcastic smile) koz cikgu tuh macam bagi perhatian pada yang pandai-pandai jer dulu. eh, tetibe.. haha


Rumah sape yer ader buah nih?







2 myself ourself:

Wanie-san said...

wei!buah apa tu??
aku lg teruk xtau apa2!haha
buah dia mcm masam2 tu ek????

Dora Natasha said...

teruk benor ko jemah.. buah nam-nam lah. haah macam masam-masam sket.. tapi sedaplah.

ihihi

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.