Hello.Do Follow Me? Back To Dashboard? Nice To Meet You.Visit Here Again =3
Kehidupan Suatu Kenangan

Monday, November 26, 2012

.starving again.




Oleh kerana dari hari Khamis aku tak kuar rumah, aku jadi panik. tak tentu hala. And pas kami berlima masak ntah macam-macam kat rumah, Anny ajak gi Parkson somping-somping. 


wah! akhirnyer aku kuor rumah jugak!


And, kami ke secret recipe dulu kat BP. Tapi masalahnyer kami kuor jer pukol 6. Kekonon nak gi Pantai minyak beku, tapi non hado. takut tak sempat. so kami dok usha di mane terletaknyer Bukit Soga. curious giler kan aku? hihihi


penuh kesungguhan makan. dasat. haha


oleh kerana Yatt pose, so kami decide bagi dia minum air dulu then solat baru gerak ke Secret Recipe. Aku teringin sangat nak makan chocolate indulgences. terlepas sudah setelah melampiaskan nafsu makan kek tuh. Alhamdulilah.


curry me untuk aku jugak!

makan jangan tak makan

Bayor yer jangan tak bayor


Pastu, shopping!




0 myself ourself:

Ĭ
This Template Was Made & Design With Love By Nabila Medan. All Right Reserved To Me.